lågbudget styling

burnout boy

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2008
Hoj
yamaha tzr125 89
tjena! jag har tänkt o små styla lite medans jag ändå plockat ner min recer :yoparty problemet e att jag inte har så stor budget :( kom med förslag om billiga o bra hemmsidor och vad man kan göra, o gärna vad ni har gjort :tummenupp ,har en sport hoj tzr125 tacksamm för svar :) budgeten ligger vel på ca: o - tusenlappen .

Bifogat

• tzr 125.jpg
    tzr 125.jpg
    69.9 KB · Visningar: 52
Last edited:
Vet inte hur skylthållare och sånt ser ut på din. Lite smäckrare baklyse (90.- på biltema) och en bit aluplåt att bocka samt en reflex om du ska besikta så är du hemma.

Kanske självklaraste, ha bra finish på grejerna. Tvätta och gör rent allt, inge fettgegg vid kedjan, inge vägdamm på gaffel o hjul etc. Sedan genom att göra den cleanare brukar ge rätt bra resultat. Bifoga gärna ett gäng bilder på hojen från ett gäng vinklar. Vad har du för budget att röra dig med?

Last edited:
Skulle byta dina backspeglar och blinkers... inte farligt dyrt!

vet du vart det finns snygga bakspeglar? blinkers har jag hittat!

Vet inte hur skylthållare och sånt ser ut på din. Lite smäckrare baklyse (90.- på biltema) och en bit aluplåt att bocka samt en reflex om du ska besikta så är du hemma.

Kanske självklaraste, ha bra finish på grejerna. Tvätta och gör rent allt, inge fettgegg vid kedjan, inge vägdamm på gaffel o hjul etc. Sedan genom att göra den cleanare brukar ge rätt bra resultat. Bifoga gärna ett gäng bilder på hojen från ett gäng vinklar. Vad har du för budget att röra dig med?

tack, de skulle nog bli braa ;) ska se ifall ja kan fixa nåra bilder.

Last edited:
Prova att borra?
Borrmaskin är billigt, borra snygga hål i något fränt mönster, dessutom blir hojen lättare:tummenupp
Lacka fälgar och "stripa" dem kostar inte många kronor. Binkers är ett MÅSTE med mindre, kosta vad det kosta vill, dessa pråmar vid sidan av kåpan ÄR inte snyggt bara. Tillverka en plastcuts kanske, kanske går att köpa en från ex fzr 1000 och modda lite, och skävtta på lite färg.

Last edited:
Jag köpte biltema blinkers :D
400 spänn för 4 blinkers och 40 spänn för ett lastoberoende
blinkers relä för att få dem att blinka i lagom takt ;).

art-nr: 82-339 och 42-140

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back