Got Torque?
Demonteringsgeni
Tänkte bara fråga om det är något speciellt man måste ta i beräkningen om man ska lägga cross/endurodäck (Biltema's) på alufälgar?
Kan jag köra slanglöst?
Måste man vända ev. rotationsriktning på bakdäcket som kommer sitta fram
för att få önskvärda reaktioner i gummit vid broms/sväng? (hört lösa rykten om detta)
Kan jag köra slanglöst?
Måste man vända ev. rotationsriktning på bakdäcket som kommer sitta fram
för att få önskvärda reaktioner i gummit vid broms/sväng? (hört lösa rykten om detta)
