Spamtråd M+S

Funderar på att boka en all inclusive resa till något soligt resmål i april.
Någon som kan komma med några tips?

Har än så länge bara varit på all inclusive i Turkiet...

Last edited:
Funderar på att boka en all inclusive resa till något soligt resmål i april.
Någon som kan komma med några tips?

Har än så länge bara varit på all inclusive i Turkiet...

All inc i Egypten är bra skit vid den tidpunkten, sommaren brukar komma i början på Mars! Ung. samma restid som till kanarieholmarna.... :tummenupp

Magawish finns det ett ställe som heter, var kanon för....tror det var 8 år sedan....

finns det någon som har Bra Rabater på Volvo delar:confused: ? skulle behöva bensinpump till min v40

fan vad gött! men hur mycket e en viss % ? pumpen kostar 2900:-

finns det någon som har Bra Rabater på Volvo delar:confused: ? skulle behöva bensinpump till min v40

Vette fan hur pumpen är monterad på en v40... men det går väl o lösa mycket billigare med nån slags eftermarknadspump?

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?cPath=31_51&products_id=208

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?cPath=31_51&products_id=547

Blir ju lite pill såklart... men sen behöver du inte byta pumpen om du ska vråltrimma bilen i alla fall :P

Last edited:
Egypten kan ja rekommendera. Var i Sharm El Sheik för några år sen, i mars för att dyka. Enda jag inte gillade var att varenda jävel där nere var ute efter att lura en och det störde mig en del men utöver det så var det riktigt fint och härligt där nere. :)

Egypten kan ja rekommendera. Var i Sharm El Sheik för några år sen, i mars för att dyka. Enda jag inte gillade var att varenda jävel där nere var ute efter att lura en och det störde mig en del men utöver det så var det riktigt fint och härligt där nere. :)
jag ska åka dit den 24 januari! 25 grader varmt gott!

Fan va kul! Inte alls avis :tungan
Hur länge skall ni vara där och vad för planer har ni? :)

Båttur till naturparken Ras Mohammed för snorkel/dykning kan ja starkt rekommendera!

vi ska vara där en vecka! sedan får vi se vad vi kan hitta på när vi är där!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...