Dags för bombmatta?

Hur markera att vi inte vill dödas av er?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Absolut. Det har varit skitslött här nu, beror på att jag jobbar för mycket nu och inte hinner med alla små irritationsmoment till skribenter.:D

Fast lite mer seriöst: Det ebbar alltid ut att bli ryggdunkande från sossemaffians sida och lösryckt argumentation som inte har med saken att göra. Som tex det där med DNA. Du vet mycket väl att inte jag talar emot forskning inom DNA, men att tycka vi är lika grisar för att vi råkar ha 99% (?) gemensamt i arvsmassan ger liksom inget. Visst vi har det gemensamt men vi är inte lika för det. Alla vet att jag har rätt men du väljer ändå att börja prata om att motorcyklar ska byggas på vetenskap istället för att försöka dra ner skrattsalvor från dina små meningsfränder.

Den här tråden handlade om bombmattor, jag har gett mitt svar angående dom, men inte fått nåt mothugg på det utan bara på helt irrelevanta andra saker. Tragiskt men det påminner väldigt mycket om Mååna S.
:rofl

Har din glasbubbla svärtade fönster?

Den här tråden handlade om bombmattor, jag har gett mitt svar angående dom, men inte fått nåt mothugg på det utan bara på helt irrelevanta andra saker. Tragiskt men det påminner väldigt mycket om Mååna S.

kan du inte ställa dig framför spegeln igen och fråga dig själv varför du är så arg och om du också är tänd på mona s?

kan bli en kul följetong här på sh som vi kommer följa med stor spänning...

Fast lite mer seriöst: Det ebbar alltid ut att bli ryggdunkande från sossemaffians sida och lösryckt argumentation som inte har med saken att göra. Som tex det där med DNA. Du vet mycket väl att inte jag talar emot forskning inom DNA, men att tycka vi är lika grisar för att vi råkar ha 99% (?) gemensamt i arvsmassan ger liksom inget. Visst vi har det gemensamt men vi är inte lika för det. Alla vet att jag har rätt men du väljer ändå att börja prata om att motorcyklar ska byggas på vetenskap istället för att försöka dra ner skrattsalvor från dina små meningsfränder.
Faktum är att du har helt fel! Generna är grunden för ALLT vi människor gör. Du kan inte göra eller skapa något som inte är baserat på genetiken, vare sig vi pratar om ett beteende eller en kultur. Så av den anledningen har genetiken betydelse, speciellt i förhållande till ditt påstående om skillnader mellan "oss" och "dem", en hållning vars stöd är ungefär lika starkt som att det skulle finnas häxor. (Det är dessutom rätt många som har blivit dödade för den "personliga erfarneheten" av att det finns häxor.)
Så för mig är det så enkelt, och korrekt: det finns inte skillnader mellan "oss" och "dem" vad gäller drifter, intelligens, förmågor, svagheter eller något annat mänskligt drag. Alltså har vi precis samma förutsättningar för att bli "god" elelr "Ond" och det som "de andra" gör hade vi också gjort udner samma föörutsättningar. Kan vi börja med att acceptera det, om inget annat så för att visa att vi i väst är så förb-at kloka och civiliserade, så hade vi troligen haft en bättre grund för att komma vidare.
Faktumet är ju att det är inte religion eller politik som har varit grunden för all världens krig och terrorism uten just grupperingen i "vi" och "dem".

Hur många terrordåd har ägt rum i västvärlden där muslimska fundamentalister varit gärningsmän egentligen? Inte så många vad jag vet.

Och hur många har IRA m.f. begått? Tycker att det är lite tidigt att börja bomba mellanöstern innan man städat upp irländarpacket.
Däremot kan de gärna bomba Timrå.

Ett terrordåd hmm 2 terrordåd är 2 för mycket!
Absolut, men man kan inte gräva ned huvudet. Verkligheten ser ut som den gör.

Och hur många har IRA m.f. begått? Tycker att det är lite tidigt att börja bomba mellanöstern innan man städat upp irländarpacket.
Däremot kan de gärna bomba Timrå.
Skillnaden mellan den terror IRA utförde var att man, i den mån det var möjligt, gjorde allt för att undvika civila dödsoffer med bombvarningar och what not. Muslimsk fundamentalism inriktar sig direkt på civila och ju fler desto bättre. Helst britter och jänkare också så att det slås upp stora rubriker.

Last edited:
Hur många terrordåd har ägt rum i västvärlden där muslimska fundamentalister varit gärningsmän egentligen? Inte så många vad jag vet.

Israel hör ju kulturellt och civlisationsmässigt till väst så låt mig gissa - några tusen? För övrigt spelar det väl mindre roll var de äger rum, det är inte roligare att bli bombad i Bali än i UK.

Israel hör ju kulturellt och civlisationsmässigt till väst så låt mig gissa - några tusen? För övrigt spelar det väl mindre roll var de äger rum, det är inte roligare att bli bombad i Bali än i UK.
Om man har oturen att överleva skulle jag sky Balis luftfuktighet som pesten.

Bomdmattor e ju lite gay och kostar en jävla massa pengar för liten verkan - släpp några få välplacerade neutronbomber över Afrika och Mellanöstern/Asien, inga mer fanatiker kvar och en himla massa olja till oss - sen kan vi äntligen få fred på jorden......:tummenupp

Jag kan själv trycka på knappen utan skuldkänslor! :rolleyes:

Last edited:
Absolut, men man kan inte gräva ned huvudet. Verkligheten ser ut som den gör.
Så länge mellanöstern ser ut som den gör så kommer terrorismen att fortsätta!

På tal om att sticka huvudet i sanden så är det just precis de världen gör just nu när Israel slaktar palestinier! Har ingen sympati för judarna, den försvann för längesen!

Så länge mellanöstern ser ut som den gör så kommer terrorismen att fortsätta!

På tal om att sticka huvudet i sanden så är det just precis de världen gör just nu när Israel slaktar palestinier! Har ingen sympati för judarna, den försvann för längesen!
Fel tråd :mattias

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...