Vem blev bannad och förbannad..

Status
Ej öppen för fler svar.

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
Vilken attack idag! Otroligt roligt. Uppenbar bate och ganska komisk men störande....

Man kan undra om den som håller på med detta, för det är säkert samma person/personer var gång, egentligen är en mycket ensam person som visar sitt behov av vänskap och kontakt genom detta?

I vilket fall så borde det gå att anmäla sabotage och på så vis få till bötfällning av den eller dom som med jämna mellanrum dyker upp. Kanske man slipper dom då?

Jag bryr mig inte så värst om det. denna gången var det störande många trådar som skapades men snabbt agerande av SH gudarna fick dom på flykten...

Kommer inte ihåg hur det funkade med registreringen här på SH, men jag tror inte man kommer komma undan trollen oavsett åtgärder :va

Det ska ju vara enkelt att registrera sej, är likssom hela idén!

Snabb skoningslös vedergällning från admin :tummenupp

Ni tror inte det är nån slags "blattarna spammar nu går vi med i SD psykologi grejj!?"

Vad skall man bötfälla dom för?

Så vad stod det i trådarna? Kan se dem men inte läsa...

Kommer inte ihåg hur det funkade med registreringen här på SH, men jag tror inte man kommer komma undan trollen oavsett åtgärder :va

Det ska ju vara enkelt att registrera sej, är likssom hela idén!

Snabb skoningslös vedergällning från admin :tummenupp

Reggar man inte en mailadress? Kanske kan ordna så att den måste vara riktig för att logga in första gången,., om det inte redan e så..

Vad skall man bötfälla dom för?

Så vad stod det i trådarna? Kan se dem men inte läsa...

Man kan bötfälla för sabotage.. SH är egendom och dom förstör med vilje. Det går.. Inte lika hårt straff som hacking, men ligger i samma region..

Man kan nog blockera användaren via Ip :tummenupp

Så loggan man bara in med Hidemyass.com så e den spärren bortsprungen...

Last edited:
Reggar man inte en mailadress? Kanske kan ordna så att den måste vara riktig för att logga in första gången,., om det inte redan e så..

hm, kommer inte ihåg om det skickas ut ett konfiirmeringsmail från registrerings appen, det kanske det gör?

Man kan bötfälla för sabotage.. SH är egendom och dom förstör med vilje. Det går.. Inte lika hårt straff som hacking, men ligger i samma region..

Så loggan man bara in med Hidemyass.com så e den spärren bortsprungen...

Det skulle jag vilja se. :)

Hur som haver, vad stod det i trådarna?

Jag har hanterat det, men fortsätter det kommer jag troligen låta det gå vidare till polisanmälan. Jag har IP-adress samt klockslag på allting. Allt som behövs för att polisen ska kunna göra sitt jobb.

Stänger tråden, då diskussionen inte behövs.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage