Fjortisfråga om alkohol.

Antingen är det bara mig det är fel på eller så är du unik. Men att ligga när man är vid det tillståndet funkar liksom inte. Man kan ju pumpa på hur länge som helst utan att känna något. Efter 1½ timme slutar man pga utmattning/tristess. Omöjligt att slutföra jobbet för egen del. Tjejen kan ju dock få ut sitt, och det är därför jag super så ofta :yoparty

Jag minns faktiskt inte om jag gjorde klart :) (Det gills iaf!!)
Men det kan helt klart vara svårt att komma till avslut ibland när man är överförfriskad. :D

Ja, då kan jag komma med negativa nyheter som jag vart med om senaste dagarna och precis kommit tillbaka till verkligheten... Det blev en 3-4 dar med alkoholintag och rajtantajtan i julhelgerna... Och hamnade i det här tillståndet http://www.paihdelinkki.fi/informationssnuttar/236-delirium-och-andra-alkoholpsykoser ....något som jag hittade nu på nätet när jag googlade.
I stort allt i texten stämmer... Fy fan va piss jag mådde! :huvet
Mitt tips till andra är att inte hamna där! Någon annan som känner igen tillståndet när ni läser länken?

Här blir det lugnt med intaget framöver... :gnissla

Ja, då kan jag komma med negativa nyheter som jag vart med om senaste dagarna och precis kommit tillbaka till verkligheten... Det blev en 3-4 dar med alkoholintag och rajtantajtan i julhelgerna... Och hamnade i det här tillståndet http://www.paihdelinkki.fi/informationssnuttar/236-delirium-och-andra-alkoholpsykoser ....något som jag hittade nu på nätet när jag googlade.
I stort allt i texten stämmer... Fy fan va piss jag mådde! :huvet
Mitt tips till andra är att inte hamna där! Någon annan som känner igen tillståndet när ni läser länken?

Här blir det lugnt med intaget framöver... :gnissla

Känner igen en del av det där, panikångest och sånt. Jag festade alldeles för ofta tidigare vilket gav mig en riktig stopper 1993 då jag efter alldeles för mycket festande vaknade upp med panikångest som höll i sig i återkommande perioder långt efteråt. Sedan dess festar jag inte flera kvällar i rad och jag har dragit ned på tillfällena. Men trots detta kan det än idag hända jag känner av stråk av det där dagen efter om jag varit dum nog att festa för hårt. Fråga ngn som jobbar i psykologin så får du veta hur vanligt det är med människor som efter storhelger kommer in till psykakuten i de svårare tillstånd som artikeln beskriver.

Bra att du tog smällen iaf. Flyktbeteendet hos många som gått längre är återställare. Det är liksom inte huvudvärken många av dessa är rädda för.

/J

Magnetfälten kan ha en viss utraderande effekt på hjärnan, men det ska vara harmlöst. Så problemet är nog fel i grundkonstruktionen. :öga

Imorgon ska det skjutas igen. :banana :rock :dynamitharry

Du är trasig! :D

Last edited:
*/ ?>
Back