Fjortisfråga om alkohol.

Fixa Antabus som du smyger i din kompis varje dag en vecka innan. Då kommer du garanterat att vinna efter två-tre shots..

Bästa tipset hittills!

Skit i spritdrickandet, helt meningslöst fjortispåhitt, som du själv förstod redan i trådstarten.

känner en man från makedonien som tål hur mycket som helst,han avslöjade att han dricker olivolja så att det bildas typ som en hinna i magen och då kan man dricka rejält mycket,han söp mej under bordet totalt och då är jag god för 1 liter sprit som jag har klarat ofta under en kväll.
men som sagt,när din motståndare är bra berusad och inte tänker så bra då kan du kila ut och pissa och passa på att spy upp allting.
sen går du in igen och säger dags för nästa runda.

ett annat tips är att supa 3 dar i streck dagarna innan så höjjer du toleransnivån.

grädden eller olivoljan är också heta tips men är väldigt farligt då när hinnan spricker så har du mer sprit i dig än vad spyfunktionen normalt sett skulle ha gjort sig av med om du inte skulle druckit grädde. fingrarna i halsen är nog ett måste då, men det är lätt att glömma efterssom man mår så jäkla bra.

om du gillar din kompis kan du ju hålla ett öga på honom resten av kvällen oxå.

skit i va de vuxna säger - en bra fylla kan va början till ett minne för livet :dricka

Tequila avråder jag starkt ifrån... kommer ihåg eller snarare inte faktiskt en torsdag för en härrans massa år sedan när flickvännen ville att vi skulle ta någon tequila tillsammans... slutade med att jag var full på jobbet dagen efter minns inte hur kvällen avslutats bara att flaskan var tom... kör på något normaltråkigt som Absoult eller vaför inte välja något som smakar h..te.. då behövs det inte så mycket för att avgöra tävlingen, själv har jag svårt för alla dessa Snapser som serveras vareviga högtid.

Tequila smakar väl ändå h..te.. om något! :zpy

Han ska ta tjänstledigt från jobbet och supa 3år i sträck istället. Fan alkisarna tål ju hur mycket som helst. Det var ju viktigt att vinna då får han satsa lite också.
Alkisarna håller sig konstant fulla och klarar sig därför med ett sexpack om dagen om de planerar intagen rätt. :fakta

Känns som det har mer med vanan att göra faktiskt.

är du en å tjugo å har 2 liter blod i kropen (teoretiskt) så pallar du med 10 4cl shots innan du har 2 promille i blodet (säger vi)

är du dock 1.95 å har 4 liter blod i omlopp så pallar du med 20 4cl shots innan du har samma alkoholhalt i omlopp.

Dock så tror jag att dom är ganska lika i storlek, så blir nog vanan som vinner :)

är du en å tjugo å har 2 liter blod i kropen (teoretiskt) så pallar du med 10 4cl shots innan du har 2 promille i blodet (säger vi)

är du dock 1.95 å har 4 liter blod i omlopp så pallar du med 20 4cl shots innan du har samma alkoholhalt i omlopp.

Dock så tror jag att dom är ganska lika i storlek, så blir nog vanan som vinner :)

Det där verkar stökigt.
Kör med heroin istället :)

(så går självsaneringen fortare)

Haha....Sluta va så präktiga nu. Vem har inte varit karatefull?
Jag kan bjuda lite på mig sj då.

På den gamla goda tiden när jag inte blev full på ett sexpack (numera orutinerad). Så pillade jag i mig en liter hembränt + några öl. Gick tvärs över gatan och beställde in en "planka" tequila. Minns inte om det var 10 eller 12 på plankan. Eller om det var 4:or eller 6:or. Hur som helst så skaffade jag mig en minneslucka på en sisådär 6h. Första minnet efter plankan är att jag står iförd endast badtofflor och kallingar. I spöregn. På en grusväg... med en schäfer i ett koppel.

En chinona står på en trall å skriker åt mig att komma in. Sen fick jag leverpastejmacka och ligga. :) Bra kväll som helhet alltså.

Kläderna jag hade på mig när jag gick ut återfanns aldrig....:confused:
Inte fan kommer jag att ångra det när jag är 90.

Finns inga riktiga knep för att klara mer än man är gjord för.

Belasta inte akutmottagningen med dessa idiotier. Bättre att kröka rejält hårt som man gör på landet istället för dessa fjordingfyllor där man inte kan ta hand om sig själv...

Haha....Sluta va så präktiga nu. Vem har inte varit karatefull?
Jag kan bjuda lite på mig sj då.

På den gamla goda tiden när jag inte blev full på ett sexpack (numera orutinerad). Så pillade jag i mig en liter hembränt + några öl. Gick tvärs över gatan och beställde in en "planka" tequila. Minns inte om det var 10 eller 12 på plankan. Eller om det var 4:or eller 6:or. Hur som helst så skaffade jag mig en minneslucka på en sisådär 6h. Första minnet efter plankan är att jag står iförd endast badtofflor och kallingar. I spöregn. På en grusväg... med en schäfer i ett koppel.

En chinona står på en trall å skriker åt mig att komma in. Sen fick jag leverpastejmacka och ligga. :) Bra kväll som helhet alltså.

Kläderna jag hade på mig när jag gick ut återfanns aldrig....:confused:
Inte fan kommer jag att ångra det när jag är 90.

Antingen är det bara mig det är fel på eller så är du unik. Men att ligga när man är vid det tillståndet funkar liksom inte. Man kan ju pumpa på hur länge som helst utan att känna något. Efter 1½ timme slutar man pga utmattning/tristess. Omöjligt att slutföra jobbet för egen del. Tjejen kan ju dock få ut sitt, och det är därför jag super så ofta :yoparty

*/ ?>
Back