Tid per dag på Sporthoj

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Tjena!

Undrar lite hur mycket tid ni lägger ner på Sporthojsurfande per dag i genomsnitt??
Själv så blir det väl en timme per dag, max, plus lite kollande på blocket..

NILAX

Blir väl någon knapp timma... Sen slutar det alltid med ett alldeles för långt besök på jutub.

ca : 1 h beror lite på vad som är intressant och hur mkt nytt det tillkommit på köp o sälj

Förut låg tiden på minst en timme om dagen, när det var lite kul trådar att gå igenom.
Nu brukar jag kika in här några minuter då och då, hittar inget skoj och drar vidare.

Tjenare Nilax!

Jag lägger för mycket tid. Jag måste minska.
Men det är svårt att låta bli.

Det blir väl i princip hela tiden, så länge jag är hemma finns alltid SH någon meter bort, i sängen, i soffan, i garaget till och med:tummenupp

Jag har hamnat i SH-träsket, det går inte att komma ur:näsblod :näsblod

Minst 4-5 timmar sammanlagt per dag:huvet

Blir ju naturligt mindre på vintern. Men 20 min till en timme på vintern och kanske tredubbla på sommaren

Jobbar 5 dagar i veckan framför datorn, mycket dötid och eftersom youtube är spärrat blir det ca 5 timmar perdag. Det finns inte mycket on the world wide web inte :(

För mycket:mad: :mad: Borde snickra klart huset i stället. Vet inte vad jag kollar efter men hänger här ändå

För mycket:mad: :mad: Borde snickra klart huset i stället. Vet inte vad jag kollar efter men hänger här ändå

Känner igen det där:näsblod Det finns så mycket annat man skulle kunna göra, men ändå prioriteras SH framför allt, förutom kärleken då :gnissla :rolleyes:

På vintern mycket mer än sommaren. Vintertid aktivt surfande på SH blir säkert en timma om dagen om man slår ihop allt, (sidan finns alltid där i ngt fönster så fort datorn e igång). På sommaren mer köra...

Ja fy f*n, det är lätt att fastna framför datorn, speciellt när man är ledig. Det är som om man sugs in i ett tidshål och kommer ut helt tom på andra sidan, va har det redan gått xx timmar, och jag som skulle ha gjort bla bla..

tror du missade poängen jag skojade om eftersom du skrev
"men ändå prioriteras SH framför allt, förutom kärleken då"

No worries :)

Jag förstod det... typ :rolleyes: :) :D
Hojar är kärlek! Det vet väl alla som äger en hoj?

För mycket, helt klart, finns alltid i ett fönster nånstans när datorn är igång. Ingen aning värför...

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back