Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit i garaget och tagit bilder enbart för din skull, men av någon anledning klarar jag inte av att publicera dem här. Jag fattar inte varför det inte fungerar. Jag har provat tusen gånger. Kanske är de för stora? vad vet jag?någon sim orkar posta några bilder??
Tryckluftsdriven motorcykellyft av industrikvalitet med löstagbar uppkörningsramp och öppningsbar lucka. Låsningsutrustning för framhjul. Utrustad med låsanordning för höjdinställningen. Lyftkapacitet 500 kg. Plattformsstorlek (lxb) 2200x680 mm. Lyftområde 180-750 mm. Ramp (lxb) 660x680 mm. Vikt 137 kg. Lyfter 500 kg 3 695,- inkl. moms och frakt.
http://www.duabhuset.se/#showProduct.php?id=3271
Den är prisvärd. Kollade runt på fler modeller. Ska man gå upp ett steg till proffsmodeller kostar det för mycket för min plånbok.
provar igen.
nomad in da house:
Är det ingen här på SH som har en lyft från JULA
Jo jag men inte längre, som du såg när du kollade på den på Jula så var den tunn & sunkig, jag sålde min billigt efter bara någon månad och letar vidare, på firman har vi ett par lyftar bla. den blåa från Verktygsboden, den funkar bra men man bör ha en bra kompressor om man ska pumpa upp den något sånär snabbt, den är smal men ett depåstöd av normalstorlek funkar men som någon sa är den lite smal för ett större custom blänke men den är nog en av dom mest prisvärda på marknaden och med tanke på att det är fri frakt på dom så slipper man rodda med släp....
DP says: Beställer nog en sån till slut.....
Stort tack ska du ha iaf![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT