Blodgivning 8 Januari

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Nu var det länge sedan vi samlades för att lämna blod tillsammans. Jag har fått flera förfrågningar om att lägga upp en tråd och nu är det äntligen dags..

Vi samlas Torsdagen den 8 januari kl 18.30 vid Blodcentralen
Blodcentralen ligger vid samma ingång som akutintaget på Akademiska. Om du står med ingången till akuten bakom dig så ligger blodcentralen snett till höger framför dig. (samma byggnad som akuten)


Har du inte lämnad blod tidigare
Då är det ett jättebra tillfälle att följa med detta glada och trevliga gänget.

Det finns inget tvång till att man ska komma varje gång
utan detta är bara ett sätt att hjälpa till så att man kommer iväg.


En liten lista måste man ju ha. :)

1. Nyberg
2.
3.
4.
5.
6.
 
Last edited:
En liten lista måste man ju ha.

1. Nyberg
2. Mickelin
3.
4.
5.
6.
 
UOPS..... Jag skrev visst fel datum..:gnissla
Torsdagen den 8 Januari ska det vara! :fakta
 
Kul initiativ :) Jag skulle gärna hänga med och lämna blod, men det är för tätt inpå förra gången. Blodcentralen kräver 3 månader mellan varje blodgivning för killar. Hoppas ni får ihop några stycken iallafalll.
 
Jobbar givetvis kväll. Men tack för påminelsen! på tok för länge sedan sist, borde få lämna tredubbla mängden nu, minst! :näsblod
 
Jag är värdelös. Trodde att det var onsdag under torsdagen.... Alla som fick lämna för mkt blod får härmed gratis fika och blodpåfyllning hemma hos mig 24/7.
 
Nu har jag gjort mitt också.. bättre sent än aldrig (-:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top