Hur firar du Nyårsafton?!

Hur firar du Nyårsafton?!

• Antal röstningar
    0
Man ska aldrig planera. Först brinner krogen ner där vi tänkte vara.
Sedan hade vi planerat att ställa till med fest hemma men vi ligger nu båda nerbäddade i höger feber. Är glad om man är vaken till tolvslaget.
Någon som sitter ungefär i samma situation här, apless på att veta att alla vänner är samlade nu på festen man va med o planerade det senaste halvåret och har inte längtat till nått mer de senaste året, dumt att planera bestämde mig för o sluta göra de tidigare i dag också! ;)

Sitter och spelar Playstation3.:)
lyckades se när syrran smyger ut ur huset när hon va hit en sväng med en påse och vipps så va mitt ps3 borta för hennes nyårsfest....

Last edited:
Här är klockan 1 timme och 50 minuter in på nya året, hur firades 12 slaget undrar ni? Jo, oljig och skitig, med ett glas bubblig läsk i näven i ett kontrollrum några sjömil från Kakinada, Indien. Men men, separatorn går nu så jag är inte bitter. Gott nytt på er!

Här är klockan 1 timme och 50 minuter in på nya året, hur firades 12 slaget undrar ni? Jo, oljig och skitig, med ett glas bubblig läsk i näven i ett kontrollrum några sjömil från Kakinada, Indien. Men men, separatorn går nu så jag är inte bitter. Gott nytt på er!

Man ska inte vara den som är den. Gott nytt mannen! :tummenupp

jag går o lägger mig, trött, full o otrevlig.

kuk nytt år! nullat tjejen 2 ggr men sen blev hon sne och nu sitter jag och super när hon ligger och surar! ähh fan skit nyår nu kommer man bara skriva fel varenda jävla gång man ska dkriva nått fatum nånstans! aldrig attt det kan bli rätt!!!!

Själv låste jag mig ute men det tog ju bara nån timme innan jag kom in igen. Dessutom var det ju inte så många minusgrader och t-shirten jag hade på mig värmde bra. Som att det spelade någon roll när jag ändå hade nästan 7 timmars ledighet mellan jobbandet och sömn är ju bara för mesar.

Ändå en av de bättre nyårsaftnar de senaste åren. :tummenupp

Åt en god middag med min bror, tittade på film och gick ut vid 00 för att titta på raketerna.^^
Somnade vid 01 och sov gott fram till 09.30 typ.. Skönt att vara nykter och hemma i värmen och tryggheten.<3

*/ ?>
Nyheter
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage