Nyårslöften

maxtreme

Hoj åkning som mitt leverne
Gick med
7 May 2008
Hoj
Triumph Daytona T595
Vilka Ny års löften har ni tänkt ge?

Själv har jag tänkt börja träna igen. :)

De där med träning skippar jag, antingen ska jag börja röka eller sluta äta grönsaker.. Får se vilken de blir :tummenupp

Träna mer, äta mindre onyttigt, jobba hårdare och för tredje året i rad: Försöka hålla allt detta i år :D

Blir inga nya löften mer än att jag ska fortsätta med träningen och köra en massa hoj i sommar... :tummenupp

Det där med att lova att man ska börja träna....det är ju ungefär som att lova att man ska sova, äta och gå på muggen. :va

Träna tillhör livet, och utan träning mår man piss.

Fast det är klart...om man inte har träning som beståndsdel i livet så kanske man måste lova. Fast det är nog ungefär lika hållbart som, om en som är träningsberoende skulle lova att INTE träna. Det går ju bara inte. :)

Jag lovar, att jag ska slå upp en stor groggajävel, direkt efter tolvslaget. Allt detta lovande hit o dit.......Jävla tramsande. Folk bara missbrukar ordet LOVA ändå ju.

Det där med att lova att man ska börja träna....det är ju ungefär som att lova att man ska sova, äta och gå på muggen. :va

Fast det är klart...om man inte har träning som beståndsdel i livet så kanske man måste lova. Fast det är nog ungefär lika hållbart som, om en som är träningsberoende skulle lova att INTE träna. Det går ju bara inte. :)
Problemet är väl att många tjejer tror att dom kommer gå upp 10 kg muskler bara dom sätter sin fot inne på ett gym och därför inte börjar träna. Och killar tror att dom ska också ska gå upp 10 kg muskler på ett par månader och när det inte händer så lägger dom ner träningen igen...

Men det finns ju fler alternativ till träningen än att springa på gymmet (har jag hört).

Man kan ju se de så att man egentligen tränar all vaken tid nästa (förutom då man slappa i soffan me godispåsen...) men jag vill komma igång igen efter alla skador jag haft. Klart man kan lova att börja träna och hålla upp det, ger man sig bara faan på att klara det så går det fint fint. Och har man väl börjat och då det börjar gå bättre så är det roligt igen.. :tummenupp

Inga jävla löften!!! :fakta
Jag har alltid sagt att man ska inte hålla på med nyårslöften, men iår ska jag nog prova på ett faktiskt.

Man ska inte bara vara negativ. ;)

Jag lovar dyrt å heligt att försöka fortsätta njuta av livet, köra massor med hoj, fortsätta ha tänjbar trafikmoral, vara dryg å jävlig, sur å bitter. Man ska hålla löftena på en lagom nivå :hihi

Jag ska bli klar med bilhelvetet.
Sen vore det ju bra om man drog ned på vissa saker som bidrar till vidgad magsäck.
Men att lova att jag ska börja löpa igen tänker jag skippa, för det kan jag fan inte hålla ändå. :gnissla

Samma löfte som förra året: Inte vara så självisk mot hustrun och bara tänka på mig själv och ta för mig av allt som är rolig, utan dela med mig, och låta henne ha dammsugaren lite mera och låta henne få diska ifred och så.

Jag ska bli mera jämställd helt enkelt. När hon har roligt och städar och diskar och allt sånt som tjejer tycker är kul så ska jag tvinga mig ut och köra hoj. Då blir det mera rättvist.

• Lägga alkoholen på hyllan för gott.
  • Träna styrketräning och löpning hårdare.
  • Spendera mer tid bakom styret. :)

Tänka mer på mig själv, och lära mig att säga nej.
(Inte vara så jävla snäll hela tiden)

Nyheter
Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back