Hur firar du Nyårsafton?!

Hur firar du Nyårsafton?!

• Antal röstningar
    0
Jag vet iallafall hur jag ska fira nyårsdagen.
Ligga på knä på toaletten, svettig och jävlig och skrika rakt ner i porslinet.

Snääälla, låt oss sedan slippa en tråd med en rubrik liknande: "jag fick världens bästa present" eller dylikt.

Själv blir det nog att inte göra så mycket, förhoppningsvis blir det mot stugan och som vanligt öla lite, om tanten tillåter. :mad:

Inga trådar, men du kommer få 56 PM om det... :tummenupp

Käka onödigt gott, dricka onödigt gott, träffa onödigt mycket trevligt folk och bli onödigt full!!:yoparty

Jag ska som vanligt sitta hemma gråtanes mol-alena i kalisångerna och låta nyårsklockorna dränka min klagosång.

Käka mat, dricka par bira o nån grogg.

Sen börjar man det ny året med skrikande ungar, en tvärsur kärring och en sjujävlars baksmälla. Happy new year :fyllisar

Brukar ha stor fest hemma hos mig i vanliga fall med middag och tillhörande alkohol hela kvällen/natten. Fast i år orkade vi inte anordna något sådant så vi ,jag o tjejen och ett gäng kompisar, ska på "nyårsrevy" istället.
En teatergrupp som anordnar det varje år, det blir 3-rätters och underhållning och sen fest efteråt. Blir nytt för mig, har inte varit där någon gång tidigare. Suger det så drar vi hem ett gäng till mig och fortsätter med firandet där.
Dessvärre så har de infört nya förbud i staden så jag får inte skjuta fyrverkerier från min tomt då den ligger precis bredvid vattnet :(
Alla måste söka tillstånd för att få skjuta men ingen får skjuta från tomterna/mark längs med ån :mad:

Käka lite god mat med dom närmsta vännerna för att sedan traska vidare till en lite större privatfest =) Blir nog bra tror jag!

Jag klickade i "Jobbar". Jag har snöjour, så blir det uppehåll så kan man nog kosta på sig en flaska vin eller femton öl. Så det är inte riktigt bestämt ännu.

*/ ?>
Nyheter
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage