Snustråden

Ikväll blev man bjuden på en stor pris Rapé lös. Fan va gött det är med lössnus ibland:tummenupp

Varför sabbar bakfyllan snusen? Även om man inte snusar så mkt under festandet blire ju same shit

Snusar just nu 1847, flashig dosa i plåt men snuset var inge vidare :näsblod

Last edited:
Grogg på PowerKing och Jäger + en nybakad prilla i skrivande stund.:tummenupp
Finns det något bättre?? Ja, kanske en bandag men ändå.

Varför sabbar bakfyllan snusen? Även om man inte snusar så mkt under festandet blire ju same shit

Hur menar du nu? Jag tycker det är king att dagen efter hitta en kvarglömd dosa från mitt festsnusande kvällen innan. Från att ha mått som en rökt ål blir helt plötsligt världen en trevlig plats att vara på.

Hur menar du nu? Jag tycker det är king att dagen efter hitta en kvarglömd dosa från mitt festsnusande kvällen innan. Från att ha mått som en rökt ål blir helt plötsligt världen en trevlig plats att vara på.

:va Jag kan inte snusa när jag har en rejäl bakfylla, snusen dubblar bakfyllan :näsblod

Intressat.. Om det vore så väl för mig

Läppen blir helt fuckad, stram och gör ont. Blä!

:va Jag kan inte snusa när jag har en rejäl bakfylla, snusen dubblar bakfyllan :näsblod

Du kanske är tjock, otränad och med högt blodtryck?
Isf kanske den kärlsammandragande effekten från snuset får dig att bli ännu mer blodsprängd och olycklig där du ligger och ångrar gårdagen... :va

Last edited:
Du kanske är tjock, otränad och med högt blodtryck?
Isf kanske den kärlsammandragande effekten från snuset får dig att bli ännu mer blodsprängd och olycklig där du ligger och ångrar gårdagen... :va

Inte tjock inte tränad heller men otränad är jag inte motionstränar 6-7 dagar i veckan.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back