Spamtråd M+S

Så jävla kul:

Så varsågoda:
ZZ TOP TILL
SWEDEN ROCK FESTIVAL 2009!

:yoparty

Fan, här får man reda på att man får behålla jobbet men då har de spärrat blocket och fejsbök, hur kul e det och jobba då? Tur att sh funkar än :yoparty

Grattis!
Jag är kvar jag med, men har inte märkt att något är spärrat. får kolla på det.

Kan meddela att det var jävligt kul o se Whitesnake ikväll! :tummenupp
Coverdale e rolig som fan o sjunger fortfarande som en gud!!
Tyvärr var de lite dålig fart i publiken... beror väl kanske på att det egentligen e en vanlig jävla onsdag.. Men men. Kul var de i alla fall :)

Kan meddela att det var jävligt kul o se Whitesnake ikväll! :tummenupp
Coverdale e rolig som fan o sjunger fortfarande som en gud!!
Tyvärr var de lite dålig fart i publiken... beror väl kanske på att det egentligen e en vanlig jävla onsdag.. Men men. Kul var de i alla fall :)

Sprack inte rösten för honom?
Det hände tyvärr några gånger på SRF i somras...

Fiffan jeffla hällwittä :mad:

Snart en månad jullov, vad ska man göra med all den tiden egentligen va?

Gewd va jobbigt!!! :rolleyes:

Last edited:

Nu är jag inte ledig riktigt så länge, men det är i alla fall en rätt så värdekass årstid att vara långledig på. :gnissla

Nu är jag inte ledig riktigt så länge, men det är i alla fall en rätt så värdekass årstid att vara långledig på. :gnissla

Det var därför Gud (nåja) uppfann xbox360/ps3/wii.
Pessetôffler, mjukisbrallor, överblivet julgodis och ett schysst spel/film. What's not to like?

den tiden använder man till läsa i kursböckerna för kommande kurser så man ligger steget före när nästa termin börjar:mattias

Thailand i sisådär 28 dgr tänkte jag prova på. Kom ner och hälsa på om du tröttnar på regn trots att det är minusgrader. Blöta vägar även när det snöar och att det är mörkt hela din vakna tid. Jag räknar kallt med att du kommer sova likt en koala och kliva upp tidigast runt 16 när det redan är mörkt igen :D

Det var därför Gud (nåja) uppfann xbox360/ps3/wii.
Pessetôffler, mjukisbrallor, överblivet julgodis och ett schysst spel/film. What's not to like?

:D Helt sant... Han måste ju vara/varit den bäste uppfinnaren ever :S
Efter att klämt i sej den undre delen av aladinasken och 1,5 liter julmust till en film så glider man fram till elektroniken i sina pessetôffler och känner hur snorrens frihet fyllts i mjukisbrallan, slänger igång lite tv-spel och börja knäppa nötter...
Ungkarlsjulen i klarspråk ;)

Nu blir det julbord i 2 timmar för att töja ut matsäcken så att man får plats med mer mat under julen... :)

:D Helt sant... Han måste ju vara/varit den bäste uppfinnaren ever :S
Efter att klämt i sej den undre delen av aladinasken och 1,5 liter julmust till en film så glider man fram till elektroniken i sina pessetôffler och känner hur snorrens frihet fyllts i mjukisbrallan, slänger igång lite tv-spel och börja knäppa nötter...
Ungkarlsjulen i klarspråk ;)

Mmmm...Aladdin-ask, mjukisbrallor och tv-spel.

Bifogat

• drooling_homer-712749.png
    drooling_homer-712749.png
    75.1 KB · Visningar: 29
Nu har jag varit och käkat lunch. Tex mex-buffe på backaplan :proppmätt

Då kom jag att tänka på att det var där jag träffade, eller iaf såg, Alming första gången :D

Idag kom den snälla DHL-tomten med mitt paket från SH med två fina munkisar en för vardags bruk och en för finåkning i vår. Blev min förkylning lite mildrad! :rock

Ska nu kasta mig ut på stan en snabbis och köpa sista julklapparna, så önska mig lycka till!

Sprack inte rösten för honom?
Det hände tyvärr några gånger på SRF i somras...

Nej jag tycker att han sjöng bra överlag. Han pallade dock inte dom högsta tonerna i Here I go again.. Men han e ju 60 bast oxå.. Ja har inget o klaga på :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...