Skriv-vad-du-vill-tråden

Om man vill, kan man välja att visa fler inlägg per sida än forumstandard, så det är troligt att Mitra har gjort det. :)

(Mitt konto/Ändra forumval/Thread display options -Antal inlägg att visa per sida)

Det borde väl funka på din jätteskärm!:tummenupp

Ja, för hängslen e ju elastiska. Inge vidare om man ska binda fast Gudar ute på balkonger...:D Ta hand om varandra!:tummenupp
Nej... det funkar inte att binda fast Gudar med hängslen.. och jag är julsnäll nu så han slipper vara bunden där ute och i kväll får han vara inne eftersom jag ska på julmiddag med jobbet en stund :D

Och här tänkte man skriva att man gärna hade varit inuti Izahs kläder idag, eller i... eller ja, kanske inte bokstavligen så, eller... :va , nej, nu blev det trassligt känner jag... :rodnar
Jag menar bara att jag gärna åxå haft SEMESTER och fått ligga kvar i sängen i morse, usch och fy så jobbig den här morgonen är!!! Men så ser man ju att hon varit igång med spammandet tidigt ändå, sin semester till trots! :)
Starkt jobbat!
(Kom bara inte med nåt nu om att du redan hunnit till gymet åxå...):D

Och här tänkte man skriva att man gärna hade varit inuti Izahs kläder idag, eller i... eller ja, kanske inte bokstavligen så, eller... :va , nej, nu blev det trassligt känner jag... :rodnar
Jag menar bara att jag gärna åxå haft SEMESTER och fått ligga kvar i sängen i morse, usch och fy så jobbig den här morgonen är!!! Men så ser man ju att hon varit igång med spammandet tidigt ändå, sin semester till trots! :)
Starkt jobbat!
(Kom bara inte med nåt nu om att du redan hunnit till gymet åxå...):D

Usch vilken irriterande person jag e....:D :D

Om du hade varit i mina kläder så hade jag skrattat mig harmynt....

Rosa gymkläder med ordet BANDIT tryckt på tshirten......

Usch vilken irriterande person jag e....:D :D

Om du hade varit i mina kläder så hade jag skrattat mig harmynt....

Rosa gymkläder med ordet BANDIT tryckt på tshirten......

Konstigt nog tror jag Shooter passar bra i den munderingen! :rofl

Hade den på mig på FYSen när jag jobbade hos Gränspolisen, de ouppfostrade jeflarna trodde att jag gjorde reklam för en tråkig radiostation....,...:huvet :huvet :mad:

Nu ska inte du vara sådan...
Det är en bra radiostatione ju... :yoparty :yoparty

*/ ?>
Back