flickor

Jonny trajja

Medlem
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Triumph sprint st -10 (svart)
Hej! jag sitter och kollar på TV4 och dom sänder faddergalan. jag brukar inte bli så berörd av saker men nu måste jag ta djupa andetag.
Hur kan föräldrar gifta bort sina 12/13 åriga döttrar till äldre män som sen skaffar barn med dem för att sen skita i dom helt!! ja jag vet att detta inte har med hojar att göra men här snackas det om dyra försäkringar o annat som kostar oss en massa varje år, och det är bara för att vi ska kunna ha kul några månader varje år... Nä jag tycker att vi alla ska bli fadder det kostar 200skr i månaden.... o det är billigt men värt en jäkla massa!!!! ring 0770 930930

hälften av pengarna går till staten o barnen lär aldrig märka ngn hjälp om man ej själv åker ner o hjälper dem personligt

Sitter antagligen nån stenrik jävel som generalsekreterare och lyfter en saftig lön från bidragspengarna,så sånt håller iaf inte jag på med,kan mkt väl stödja nån grupp men då ska hela summan gå till de man stöder,för jävligt att folk kan sko sig på andras olycka.Vill ha mer ideellt arbete i välgörenhetsorganisationerna.

Sitter antagligen nån stenrik jävel som generalsekreterare och lyfter en saftig lön från bidragspengarna,så sånt håller iaf inte jag på med,kan mkt väl stödja nån grupp men då ska hela summan gå till de man stöder,för jävligt att folk kan sko sig på andras olycka.Vill ha mer ideellt arbete i välgörenhetsorganisationerna.

Visst är det så, tråkigt att folk är så godtrogna.

GÖR NÅTT SJÄLV DÅ!!

vad är det värt ? bara för att man skänker bort 200 kr i mån så lär inte några mammor se röken av de pengarna iaf ,, förstår inte varför vi västvärlden ska försörja alla stackare som inte klarar ngt sj ,, lägger de ner sina vapen kan de ju börja bygga upp ett samhälle istället för o rasera , dessutom kommer jag x antal mil mindre per hojsäsong om jag ska hålla på o skänka bort en massa

Jag kommer bara att tänka på vart pengarna som skickades till madagaskar efter tsunamin tog vägen...

vad är det värt ? bara för att man skänker bort 200 kr i mån så lär inte några mammor se röken av de pengarna iaf ,, förstår inte varför vi västvärlden ska försörja alla stackare som inte klarar ngt sj ,, lägger de ner sina vapen kan de ju börja bygga upp ett samhälle istället för o rasera , dessutom kommer jag x antal mil mindre per hojsäsong om jag ska hålla på o skänka bort en massa

Så lite du vet om hur det fungerar!!! och så jäkla egoistiskt du tänker..
Hoppas du inte står för det du skriver!!!
vem skrev om dem som lever i krig?? Jag skrev om flickor som får ett liv de själva inte väljer!!!!!! läs innan du ger din åsikt:huvet

Jag kommer bara att tänka på vart pengarna som skickades till madagaskar efter tsunamin tog vägen...

och hur mycket sände du dit???

Last edited:
Så lite du vet om hur det fungerar!!! och så jäkla egoistiskt du tänker..
Hoppas du inte står för det du skriver!!!
vem skrev om dem som lever i krig?? Jag skrev om flickor som får ett liv de själva inte väljer!!!!!! läs innan du ger din åsikt:huvet

fungerar det inte så i de flesta afrikanska länder :va
men det kanske är som du säger jag är en egoistisk idiot som inte vet ngt
om omvärlden , o dessutom om jag inte vet ngt så behöver jag ju heller inte bidra till ngt

fungerar det inte så i de flesta afrikanska länder :va
men det kanske är som du säger jag är en egoistisk idiot som inte vet ngt
om omvärlden , o dessutom om jag inte vet ngt så behöver jag ju heller inte bidra till ngt

jag sa inte att du är en idiot!! men du känner väl dej bättre änn vad jag gör:tummenupp nu tänker jag inte diskutera mer om detta. ha det bra:arsele

jag sa inte att du är en idiot!! men du känner väl dej bättre änn vad jag gör:tummenupp nu tänker jag inte diskutera mer om detta. ha det bra:arsele

Tycker att du ska föregå med gott exempel och skänka åtminstonde allt du kan avvara. Varför ska du ha kul med din motorcykel när människor i andra delar av världen behöver pengarna bättre?

är ett räddt barn själv så jag stödjer mig själv med 6000 i månaden istället :hihi

Kollade vilka som hade citerat mig och upptäckte att jag hade missat uppföljningen av den här tråden.

Om jag inte minns alldeles galet så skänkte jag en 20-lapp, men förhoppningsvis så hamnade inte allt i madagaskar.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!