Skrotnisse
What would Shervin do?
Nu när soppan är billisch kanske man skulle byta in gaybilen mot en:
[YOUTUBE-ID]zUsaYRyuGNY[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]zUsaYRyuGNY[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är svårt att vara unik, det mesta är redan gjort.
Varför ska man vara un k till vilket pris som helst? Sitta i lädermössa med hånleéndet fyllt av hästbromsar i en 1800-talsbil för en galaktisk summa pengar när man kan åka gubbmerca med skinnfotölj och lystna på operette.
tycker leno's e coolare.
Är iof på en tank-motor men ändå.
[YOUTUBE-ID]iQHRNeY9zUU[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?v=iQHRNeY9zUU

Okej, den här filmen får mina bra affärer att se ut som nitlotter!
[YOUTUBE-ID]2zSpefqtJrs&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Satan du! Fasen vilken grym story också, må tro karln var nyfiken. Varför skulle dörrarna vara svetsade...
Hade Jag köpt ladan så hade den garanterat varit full med bajs.

Ursäkta, men vad är vitsen med att dölja nummerplåten?Prexist. Dieseleldad gubbmerca är den optimala lösningen. Stockkonservativt urtidsbröl men ändå med bättre bränsleekonomi och komfort än en flong ny Vavlov.
Sikte får man med också. Är man för packad när man ska hem kan man ligga och sova ruset av sig därbak, likbilsstyle.
Jag har haft min i 13 år. Om två år blir hon skattebefriad. Det går helt enkelt inte att sälja ett sånt här kruppstål. En evighetsmaskin.
Ursäkta, men vad är vitsen med att dölja nummerplåten?
Prexist. Dieseleldad gubbmerca är den optimala lösningen. Stockkonservativt urtidsbröl men ändå med bättre bränsleekonomi och komfort än en flong ny Vavlov.
Sikte får man med också. Är man för packad när man ska hem kan man ligga och sova ruset av sig därbak, likbilsstyle.
Jag har haft min i 13 år. Om två år blir hon skattebefriad. Det går helt enkelt inte att sälja ett sånt här kruppstål. En evighetsmaskin.
Tror inte att jag är speciellt anonym härinne.Ursäkten godtas.
Ptja... Till skillnad från dig och de flesta andra är jag ju föga anonym här iom mitt namn isf nick och därtill med bilder på mig själv på min sida, korrekt ålder, korrekt stad, därtill även utkommen. Så jag kan ju likagärna även basunera ut min bostadsadress och hemtfnr också kan man tycka.
Men någonstans kan man ju dra gränsen. Det är så många här jag inte känner eller ens har träffat som återkommande frågar mig efter mitt tfnnr och msn. Så jag vet inte om jag skulle vara helt bekväm med att flagga upp adress och hemtfnr.
Men min hoj finns förvisso avbildad med regnr på några ställen här på SH om du är nyfiken, fast de inläggen ligger inte jag bakom![]()
Tror inte att jag är speciellt anonym härinne.![]()
Dessutom tror jag inte att det är speciellt svårt att leta reda på din Merc, om man verkligen vill sno den eller olla den eller vad det nu kan tänkas vara.
Fast valet är givetvis ditt, din förbannade fjolla.![]()

Men sådana har jag redan haft.
En 220D, en 240D och en 300D Lang.
En roadster med BMW flygplansmotor på 43liter har ännu inte tagit plats i mitt garage.
Själva tanken är att elda en djävla massa bensin.
Vill jag ha ekonomi, så bygger jag en liknande.
Men med "Drott" tändkulemotor.
Lite mummigt att köra runt med tändkuletoppen uppstickande ur huven och en avgaslukt orsakad av fiskolja.

Haha, den där bilden är från gamla sunktvåan precis innan jag rev ut hela skiten och totalrevoverade!Ok, vad är ditt för- och efternamn, i vilken stad bor du, var är nya ansikstbilder samt dito på din hoj och vad är din korrekta ålder?
Det kan väl inte vara du som är på bild på din sida, ( Gessle-wannabeen i 80-talsskjorta med guldkedja) som står och ser försmådd ut, med rosettknutna gardiner i bakgrunden?
Som du säkert förstått är det inte för att skydda bilen primärt. Men den står miltals från mitt hem, så även med den enkla uppgiften får du slita lite.
Men skulle ngn mot förmodan stjäla eller vanda tyskan så skulle jag bli rätt sur. Ty jag har lagt ned rätt mycket tid och pengar på den bilen. Hellre blir jag av med en ny Porsche, såna tillverkas ju alltjämt, då är det bara att ringa försäkningsbolaget.
Din jävla argbigga![]()
![]()
Haha, den där bilden är från gamla sunktvåan precis innan jag rev ut hela skiten och totalrevoverade!
Nyare bilder på mig finns överallt i racingforumet, din gamle fluktare.![]()
Hojen är ingen vacker historia, och dessutom väntar den på kärlek.
Vad är det som är så hemligt?
Magnus Eriksson
Karlstad
36 år
Om någon snor Dan blir jag riktigt arj!!!!!!1111

Dan är min tyske homokärlek.Pjunis!
Usch då måste jag ju beöka racingforumet
Vem är Dan? Är det din rejserjonne?![]()
Dan är min tyske homokärlek.
[YOUTUBE-ID]lC4AhoyoDig[/YOUTUBE-ID]
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|