Tacksam för råd!

Bilarna ligger inte så långt ifrån varann i prisklass.. nästan jämnsides vid samma miltal och årsmodell. Men som bäst hade jag kanske hoppats på 14-14.5 för min, nybesiktigad å klar.
Men jag får höra med herrn om han kan diskutera priset när vi kommer för det ligger lite för högt.. pga ljudsytemet.

Det är speciellt att köra van! Man har/får en egen stil på något sätt...

ok... och vad har han begärt för sin?
gör det. som någon sa så är nog inte en kawagrön bil sådär extremt lättsåld så låt honom vänta lite om du inte blir nöjd:tummenupp

det är det verkligen! framförallt så är den fruktansvärt bekväm... du vet om man kör över ett potthål eller en färist eller nåt. andra bilar säger "gadunk!" och studsar över medan en van säger "mwaum?" och gungar över...:D

ok... och vad har han begärt för sin?
gör det. som någon sa så är nog inte en kawagrön bil sådär extremt lättsåld så låt honom vänta lite om du inte blir nöjd:tummenupp

det är det verkligen! framförallt så är den fruktansvärt bekväm... du vet om man kör över ett potthål eller en färist eller nåt. andra bilar säger "gadunk!" och studsar över medan en van säger "mwaum?" och gungar över...:D

Han har begärt 18.. ganska rimligt pga miltalet... Men det finns likvärdiga som är billigare och gått mindre.

:brynad Precis! ..Och man har en ständig "ha ha!" känsla när man tex ska in bland småbilarna till affärn å köpa mjölk.. :tummenupp

Han har begärt 18.. ganska rimligt pga miltalet... Men det finns likvärdiga som är billigare och gått mindre.

:brynad Precis! ..Och man har en ständig "ha ha!" känsla när man tex ska in bland småbilarna till affärn å köpa mjölk.. :tummenupp

ok, jag förstår. men om du nu hade hoppats på 14 ungefär för din så är det ju kanske en rätt bra deal hur som helst? sen är ju såklart allt du kan pruta ett plus, men du kanske bör byta även om han tvunget ska ha sina 5 emellan? för även om du hittar enlikvärdig bil billigare så kostar nog kawalacken en del också:D

exakt!:D och man vet, av erfarenhet, att en van ser jääävligt macho ut när den närmar sig i backspegeln...:brynad

Svaret är enkelt: Man vill ha så absolut lite rost som möjligt. :tummenupp
Man försöker ju att hitta de säljarna som vårdat sina bilar, ibland gör man ett snedköp å så står man med en opel som mig..
När man då upptäcker efter förhoppning om, att den är i ett iaf ok skick, små hål, många hål, stora hål som kräver stora jobb och du inser att nu har du mycket tid på dumdristighet framför dig... då hatar man rost innerligt, innerligt... :crash

Ps. Jag har öppnat öl nu.. det kan man göra när man är varslad :fakta

Ptja, blir det inget byte och ingen vill ha din "rosthög" så hör av dig till mig så hämtar jag den utan något som helst knussel, jag gör det helt gratis till och med :D

Det är inte självklart. Min MX-3 V6 fr -92 (import visserligen) är det ingen rost på. :)

Undantag som bekräftar regeln, Mazda är bilar som ännu idag rostar något sjujävulskt.

hur går det, bytt ännu?:)

Nope.. ska svetsa callen imorrn. Sen får vi se vart det bär hän... Som du sa, en ninja lackad bil är ju inte så lätt-såld så jag tar det lugnt och avvaktar tills callen är klar helt först.

ok, jag förstår. mest för att jag är nyfiken: du kan inte lägga upp nån bild på din och hans bil? mest så att man ser och kan jämföra liksom:)

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år