Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hm, jag tror du skämta aprilio med mig??När du bootade om datorn stog den antagligen lite snett. För att få tillbaka vanlig text så måste du boota om datorn igen, men då måste du luta den lika mycket åt andra hållet, för att kompensera!
Jojo, jag ska äta frukost!Vilken version av win har du? Det känns ju som en register-grej, nån nolla som har blivit en etta. Har du googlat på det?
Tack, ska kika därTror det var på flashback jag läste om nån som hade samma problem. Det var bara här om dagen. Det verkar vara nån bugg som ställer till det, och det går att fixa med nåt registerhack.
Letade inlägget, men jag hittade det inte. Däremot lyckades jag hitta länken det tipsades om:
http://www.techsupportforum.com/mic...28-problem-italic-fonts-everywhere-arial.html
Liiiiitehm, jag tror du skämta aprilio med mig??![]()

Det funkade, fick ta verdana oxå för att det skulle släppa.Kanske är samma fel som jag hade? Fast då var det Firefox, och all text var bold. För mig funkade det att ladda ner arial fonten här: http://web.nickshanks.com/typography/corefonts
Körde den, sen en reboot så hade det löst sig. Udda.
(fler som hade samma problem, tråd här.)
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |