Gubbsjukan, bevisad att den finns...

• Thread starter Thread starter Gabor
  • Start date Start date
Vi är redan åtta barn :va
Tror inte han behöver befolka denna planet med flera barn, han är ju inte mormon så han får inte en bättre plats i himmelen...

Man behöver inte vara mormon det räcker med följa något av testamentens uppmaningar eller bara följa naturens drifter.

"Varen fruktsamma och föröken eder"

Man behöver inte vara mormon det räcker med följa något av testamentens uppmaningar eller bara följa naturens drifter.

"Varen fruktsamma och föröken eder"

Vettefan om jag vill ha fler syskon, det räcker bra med dem man har...
Men hans nya brud vill väl ha några egna kan jag tänka mig.
Gubben e fan 61 bast, hur ska han orka uppfostra dem?

Äldre eller yngre?
Personligen så anser jag ju att det är ens livserfarenhet som speglar ens riktiga ålder, medans en siffra bara är en siffra.

Mitt liv har väl inte varit speciellt actionfyllt eller dramatiskt vilket leder till att min 25-åriga siffra inte gör sig direkt rättvis.
Bejakar ett barnjag som hör hemma hos en fjunis, vet inte om det är bra eller dåligt men på darriga knän tar jag mig igenom livet. :näsblod

Skaffa chey med kids är däremot bra skit om man vill mogna fort och känna sig vuxen, snart är jag redo att stå för att jag är närmare 30 än 20. :banana

Det kan du fethajja! :D

True girlpower :kär

Queen%20Mary%20Hotel.JPG

Här är en herre som inte har något emot lite äldre damer:skrattaåt
Gött med lite o ta i, som man ALDRIG brukar få säga.

(Egen ålder / 2) + 7 är väl det som allmänt anses vara den optimala ålder på tjejen. Efter en viss brytpunkt får man kanske börja dividera med 3 istället?

För ordningens skull följer här en tabell!
80- 47 alt. 34
70 - 42 alt. 30
60 - 37 alt. 27
50 - 32 alt. 24
40 - 27 alt. 20
30 - 22
20 - 17

(Egen ålder / 2) + 7 är väl det som allmänt anses vara den optimala ålder på tjejen. Efter en viss brytpunkt får man kanske börja dividera med 3 istället?

För ordningens skull följer här en tabell!
80- 47 alt. 34
70 - 42 alt. 30
60 - 37 alt. 27
50 - 32 alt. 24
40 - 27 alt. 20
30 - 22
20 - 17

Ehm va, jag vet inte om jag vill ha en 17,5-årig flickvän. Nån måtta får det vara. :gnissla

En 34-åring funkar fint kan jag tycka...
Men fördelen med att ha ett sådant ungt byte är att du kan lära upp henne precis hur du vill :D

En 34-åring :confused:

Mjaa, med tanke på hur 17-åringarna är häromkring så passar jag nog på det, vänligt men väldigt bestämt. :gnissla

En 34-åring :confused:

Mjaa, med tanke på hur 17-åringarna är häromkring så passar jag nog på det, vänligt men väldigt bestämt. :gnissla

Det blir en 34-åring för min del, inte för dig...
Jag är ju en liten tös...
Men killar i den åldern som är singel dom förblir singel i de flesta fallen...

Om dom gör en undersökning där dom kollar knullkontakt.nu och liknande sidor så borde dom även få fram mer smaskiga slutsatser än att vi blir gubbsjuka.:tuttar
Det är ju resursslöseri att göra en utrdening för en sak som alla redan känner till.

Jag tycker dom kan göra en undersökning varför det är varmare på sommaren än på vintern, har en sån underökning gjorts i Göteborg universitet?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back