Spamtråd M+S

Det är ju just det där med att våga som är problemet... :gnissla

Har aldrig gjort det själv, men det verkar rätt så straight forward.


E inte så himla kul om det blir läckage och dom sen frågar vem som installerat grejerna...

Skaffa diskhjälp istället:-)
 
E inte så himla kul om det blir läckage och dom sen frågar vem som installerat grejerna...

Skaffa diskhjälp istället:-)

Diskhjälp är dyrare än hantverkare. Man ska bjuda på restaurang och de ska ha saker av silver och guld. Sen måste man ju vara beredd att "prata igenom" saker som tydligen är "viktigt" annars visar man inte uppskattning...

Summa sumarum, hitta huvudkranen för vattentillförseln och stäng den för att sedan installera blandaren. Eller om du inte vågar detta, ring en rörkrökare.

Edit: eller snacka med Liljeros här under...
 
Last edited:
Föresten om nån har plats att klämma in en liten traja i sitt garage så skicka mig ett PM. Får inte ha kvar den i källaren för att den inte är brandskyddad :dummer
Så måste hitta nån plats för den ganska omgående.
 
Föresten om nån har plats att klämma in en liten traja i sitt garage så skicka mig ett PM. Får inte ha kvar den i källaren för att den inte är brandskyddad :dummer
Så måste hitta nån plats för den ganska omgående.

Var bor du? Eller har det ingen betydelse?
 
Jag bor på hisingen, men det spelar ingen större roll.
Känns inte som jag har nån lust att vara speciellt kräsen på den här punkten.
Vill bara ha hojen innomhus över "vintern" :)
 
Föresten om nån har plats att klämma in en liten traja i sitt garage så skicka mig ett PM. Får inte ha kvar den i källaren för att den inte är brandskyddad :dummer
Så måste hitta nån plats för den ganska omgående.

fan va sürt, hoppas inte min hyresvärd kommer på nåt så dumt :mad:
 
Var det därför jag fick hjälpa dig byta byta blandare??
Är det vågar att låta mig jobba???

Blandaren bytte du aldrig, det var vattenrören som jag behövde hjälp med i huvudsak. Du ska se den fina blandaren jag bytt i badkaret, nu får jag varmvatten där.

Diskmaskin satte jag in själv. Det var en bit av kaka.
 
Det är en snål jävel jag har som hyresvärd, så han sneade så fort han såg att jag ställde den i källaren. Så han har kollat upp med brandmyndigheten och skulle något hända så gäller inte deras försäkringar när det finns så STOOOOORA mängder brandfarlig vätska i källaren.:mad:
Men men sånt är livet, Har ju vart skönt nu att ha den i närheten.


fan va sürt, hoppas inte min hyresvärd kommer på nåt så dumt :mad:
 
Det är en snål jävel jag har som hyresvärd, så han sneade så fort han såg att jag ställde den i källaren. Så han har kollat upp med brandmyndigheten och skulle något hända så gäller inte deras försäkringar när det finns så STOOOOORA mängder brandfarlig vätska i källaren.:mad:
Men men sånt är livet, Har ju vart skönt nu att ha den i närheten.

Plocka av tanken då, och ha det i garderoben :tummenupp
 
Föresten om nån har plats att klämma in en liten traja i sitt garage så skicka mig ett PM. Får inte ha kvar den i källaren för att den inte är brandskyddad :dummer
Så måste hitta nån plats för den ganska omgående.

Jag har garage, men det är ju några mil från hisingen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top