Spamtråd M+S

Insomnia!! :huvet
Blir fan inte klok på det här. Borde vara skittrött men kan inte somna, får bli några southpark avsnitt och se om tröttheten kommer krypandes.

Fick för övrigt en lapp på hojjen från min hyresvärd att jag skulle ringa honom så verkar som jag måste jaga rätt på en garageplats :gnissla Kul att flytta den nu! Pissgybbe!

Om du bor hemma är det kanske inte så lättfixat, men annars har du lösningen HÄR.

Volvo PV...ev arbetslös om 1 vecka :yoparty

:pannkyss Vi sitter alla i samma båt...
Fan inget kul d här, ovissheten suger! 8 december magiska datumet...:gnissla

Tur du gjorde vissa investeringar nu då. I nästa vecka kanske det hade kännts som man inte hade haft råd..!:hihi
Själv var jag i Tyskland i helgen och shoppade loss lite MC-grejer samt vissa mängder alkohol att döva samvetet med!:tummenupp

:pannkyss Vi sitter alla i samma båt...
Fan inget kul d här, ovissheten suger! 8 december magiska datumet...:gnissla

Tur du gjorde vissa investeringar nu då. I nästa vecka kanske det hade kännts som man inte hade haft råd..!:hihi
Själv var jag i Tyskland i helgen och shoppade loss lite MC-grejer samt vissa mängder alkohol att döva samvetet med!:tummenupp

Mmm...eller få ställa sig på bandet :zpy

Lika bra att shoppa NU medans man har pengar...:D för då behöver man inte lägga ut så mycket när säsongen väl börjar :rolleyes:

Har du berättat för pappa än...?

Mmm...eller få ställa sig på bandet :zpy

Lika bra att shoppa NU medans man har pengar...:D för då behöver man inte lägga ut så mycket när säsongen väl börjar :rolleyes:

Har du berättat för pappa än...?

Hehe! Bra inställning med pengarna där! :tummenupp

Sjuka är att min farsa (som inte direkt är nån hacker om man säjer som så) tydligen har varit inne här på SH och läst mina inlägg och på så sätt fått reda på att jag köpt hoj... :jisses (kan ha varit ett anonymt tips också, vad vet jag)
Gissa om jag blev ställd när han frågade mig hur det gick med körkortet..! :va
Men han tog det rätt bra ändå! (Eller hur, pappa!?) :D

Hehe! Bra inställning med pengarna där! :tummenupp

Sjuka är att min farsa (som inte direkt är nån hacker om man säjer som så) tydligen har varit inne här på SH och läst mina inlägg och på så sätt fått reda på att jag köpt hoj... :jisses (kan ha varit ett anonymt tips också, vad vet jag)
Gissa om jag blev ställd när han frågade mig hur det gick med körkortet..! :va
Men han tog det rätt bra ändå! (Eller hur, pappa!?) :D

Hahaha...föräldrar vet allt, men blundar för mycket!
Det är alltid någon som känner någon som har sagt att någon annan såg vad någon läst vad någon hade skrivit...eller nått:va

När ska du börja köra bana då? = bra övningskörning :rolleyes:

Beslutsångest... Banhoj VS behålla R1an och køra bana me den. Før nackdelar? Øvertala mig nu :D

Hahaha...föräldrar vet allt, men blundar för mycket!
Det är alltid någon som känner någon som har sagt att någon annan såg vad någon läst vad någon hade skrivit...eller nått:va

När ska du börja köra bana då? = bra övningskörning :rolleyes:

Ja när drar säsongen igång för bankörning ungefär? Lätt att man är på när det är dags!:)
Kan inte tiden bara flyga fram så våren kommer snart...

Förrsten apropå att spendera pengar så har jag investerat i en gammal Y286 nere på Volvobil nu med!:yoparty Har du fyndat nått där?

Någon som kan komma med något bra filmtips?
Ligger hemma o är sjuk o har så fruktansvärt jävla tråkigt! :gnissla

Ja när drar säsongen igång för bankörning ungefär? Lätt att man är på när det är dags!:)
Kan inte tiden bara flyga fram så våren kommer snart...

Förrsten apropå att spendera pengar så har jag investerat i en gammal Y286 nere på Volvobil nu med!:yoparty Har du fyndat nått där?

Jag vet inte vem som har första bantillfället för säsongen...:va

Vad ska du med en gammal Y286 till...TÄNK vad mycket barnsjukdomar du kommer att få dras med... :rolleyes: :D

Tänker du fortfarande? :tungan

Vad ska du ha för R1an? Den hade kanske passat mig...

Min 600rr -03 passar dig som handsken :tummenupp

Last edited:
Jag vet inte vem som har första bantillfället för säsongen...:va

Vad ska du med en gammal Y286 till...TÄNK vad mycket barnsjukdomar du kommer att få dras med... :rolleyes: :D

Tänker du fortfarande? :tungan

Min 600rr -03 passar dig som handsken :tummenupp

Säg till så fort säsongen drar igång så hänger jag gärna på!!:tummenupp

Äh ingen fara med barnsjukdomar på den inte, har ju knappt nån utrustning som kan krångla juuh!:tungan Tur man har bra contacts annars...!!:D

Gubbigare bil får man ju leta efter!

:D Precis! Det är min plikt som Volvoit att dra ner på gubbigheten och ta fram det unga kvinnliga i den.... Lr nått!:tungan
Hur vet förresten du vad en Y286 är? Oxå Volvoit?

Last edited:
Säg till så fort säsongen drar igång så hänger jag gärna på!!:tummenupp

Äh ingen fara med barnsjukdomar på den inte, har ju knappt nån utrustning som kan krångla juuh!:tungan Tur man har bra contacts annars...!!:D

:D Precis! Det är min plikt som Volvoit att dra ner på gubbigheten och ta fram det unga kvinnliga i den.... Lr nått!:tungan
Hur vet förresten du vad en Y286 är? Oxå Volvoit?

Så du ska göra den lite mer tantig :va

Nä, nu sk_ter jag i det här och åker hem! (och fortsätter att meka)

Så du ska göra den lite mer tantig :va

Nä, nu sk_ter jag i det här och åker hem! (och fortsätter att meka)

Tsss... okej att jag snart e 28 men tantig!?!?:ajjabajja :fatta!

Ojoj du skulle bara veta, en annan har ju pimpat tråkiga bilar förr och kan nog med rätt så enkla medel göra det igen, innan du vet ordet av kommer det susa förbi en fet svart gangsta Y286 utanför PV-porten med däckskrik och då är inte ordet tantig(eller gubbig) det första du kommer tänka på..!:tuttar :D

Nu ska jag nog också dra mig hemåt, är ju en bit att åka från detta snöiga Hällered!
Peace out

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck