Spamtråd M+S

Varför?
Köpa banhoj istället...?:rolleyes:

Var iväg igår och införskaffade mig lite delar till banhojen.
1 set slicks soft
1 set slicks medium
1 set skurna slicks medium.
1 set nya kraschkåpor.
1 extra hårdare kåpa till tanken.
1 extra original framskärm.
1 sittdyna till kåporna.
1 original kåpglas
1 extra hajfena kolfiber

Sen ska jag ner till bussgods idag och hämta ut:
1 extra original ljuddämpare
1 set kraschpuckar
4 fotpinnar

Sen pratade jag med en kille igår, så kanske det blir:
1 depåtält 3*4,5m
1 däckkrängare
1 däckbalanserare

SPONSORER SÖKES!!! :gråta



.



Va jobbar du nu igen? Dom behøver inte folk lr? Verkar va grym løn dær:tummenupp
 
Några som ska på Fitnessfestivalen i helgen? Eller ska alla sitta hemma o pimpla o invänta våren? :tungan
 
Några som ska på Fitnessfestivalen i helgen?

Har det att göra med sådan där farlig träning?:va

Idag bestämmde jag mig för att börja träna igen, sen jag slutade med innebandy tidigare i höstas, som jag tränat sen 8 år ålder. Hade tänkt att cykla ett par km, och tänkte börja med att cykla upp för en lång backe som vi har här i vårat kvarter (den har jag cyklat upp för flera gånger innan utan problem). När jag kom halvvägs så var jag tvungen att stanna och gå av cykeln. Jag kände blodsmak i munnen och att jag var på väg att spy.

Efter att jag återhämmtat mig i kanske en kvart så kunde jag äntligen börja glida hemmåt igen.

Kondition som jag har byggt upp under tio år var putts väck på bara ett par månader:näsblod :crash

Men vad hade jag förväntat mig:rolleyes:

Får istället börja hårdträna i mindre backar och jobba mig uppåt:yoparty
 
Skruvmejsel och hammare :)


Såga till är väl det primära, resten ska jag nog klara av själv. Är tänkt att bli en julklapp och då är ju halva värdet i att det är till största delen egenproducerat.

Jag ska skissa lite på det, men kan du såga upp bitar åt mig sen?

Det ska vi allt kunna lösa! Hör av dig när du har kladdat klart din ritning....
 
Varför?
Köpa banhoj istället...?:rolleyes:

Var iväg igår och införskaffade mig lite delar till banhojen.
1 set slicks soft
1 set slicks medium
1 set skurna slicks medium.
1 set nya kraschkåpor.
1 extra hårdare kåpa till tanken.
1 extra original framskärm.
1 sittdyna till kåporna.
1 original kåpglas
1 extra hajfena kolfiber

Sen ska jag ner till bussgods idag och hämta ut:
1 extra original ljuddämpare
1 set kraschpuckar
4 fotpinnar

Sen pratade jag med en kille igår, så kanske det blir:
1 depåtält 3*4,5m
1 däckkrängare
1 däckbalanserare

SPONSORER SÖKES!!! :gråta



.


Krümt :yoparty

Men du däck kan du lika gärna tjöpa ett tjog av direkt! :D

Volvo PV...ev arbetslös om 1 vecka :yoparty







:rolleyes:

nejdå, nu ska ju fård sälja, då ordnar sig allt! Jag tror en kines eller indier kommer och köper :)
 
Last edited:
lite bokstav?

eller mena du liten bokstav

Ha ha ha du hittade ett stavfel när jag skulle spela Allan, jäkligt kul. Det bjuder jag på:tummenupp¨


Håller på att laga mat. Använder två plattor på spisen samtidigt:skrämd
Det luktar jävligt illa men man måste ju äta.
 
Last edited:
Insomnia!! :huvet
Blir fan inte klok på det här. Borde vara skittrött men kan inte somna, får bli några southpark avsnitt och se om tröttheten kommer krypandes.

Fick för övrigt en lapp på hojjen från min hyresvärd att jag skulle ringa honom så verkar som jag måste jaga rätt på en garageplats :gnissla Kul att flytta den nu! Pissgybbe!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top