GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kommer du ihåg det där dokumentet som du skrev på när vi hade firmafest???Hmmm, fan också då gick inte den finten, drick då!
*låser upp kontorsbaren igen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer du ihåg det där dokumentet som du skrev på när vi hade firmafest???Hmmm, fan också då gick inte den finten, drick då!
*låser upp kontorsbaren igen*
Swettot har inte riktigt fattat vitsen med KB
Mjae bara han ser till att kontorsbaren är välfylld så får han vara kvar, vi behöver ju han som målvakt i KB.Kan vi göra honom till springare så e vi ju av med honom snart......
Kan vi göra honom till springare så e vi ju av med honom snart......
Nu låter det som uppror i leden!![]()
Pucken ställ in alla löneförmåner och ta bort kaffeapparaten.
Fyllot kan ta traktorn till jobbet.
*halsar ett helrör Gammel Dansk*.... uhhhh... ahhhh... vaed laever du mand![]()


Läs min Hockeyblogg så kommer du att förstå.Nu vill jag tillsätta en utredning!
(som semistatligt anställd är det väl min rätt?)
Varför har bortalaget ljus dräkt? Är det för att man innan färg-TV kom skulle kunna hålla ordning på vem som var vem?![]()
(ja, jag är äldre än färg-TV)
Nej, men så är det inte!Nu vill jag tillsätta en utredning!
(som semistatligt anställd är det väl min rätt?)
Varför har bortalaget ljus dräkt? Är det för att man innan färg-TV kom skulle kunna hålla ordning på vem som var vem?![]()
(ja, jag är äldre än färg-TV)

Hap. Äsch.![]()
*Gårhemmåtmedhängandehuvudochundrarnärhimlenskaramlanerövermej*![]()

Nej, men så är det inte!
Bortalaget väljer "färg" på sin dräkt beroende på vad hemmalagets "förstafärg" är, alltså om hemmalagets förstafärg är ljus, blir bortalagets dräkt mörk och tvärtom.
Har det inget som helst med sv/v TV att göra? Inte ens liiiiite?Läs min Hockeyblogg så kommer du att förstå.
Jag tycker du ska vara mer rädd för att Darkwing ska ramla ner över dig.![]()
Det är ju det jag är! Jaaaaa dricka miljödiesel va gååååtttt...HmmmHar det inget som helst med sv/v TV att göra? Inte ens liiiiite?
Lilla hjärtat, DIG kommer jag aldrig förstå![]()
Men det kan vi ta över en fulgrappa i valfri depåbox under en BOTT-helg![]()
Just den delen av din fråga har jag faktiskt ingen aning om. Men jag tror mer på att det är domarna som ska kunna särskilja spelarna, men det låter samtidigt lååågiskt att det har med sv/v-tiden att göra.HmmmHar det inget som helst med sv/v TV att göra? Inte ens liiiiite?


Jaaaaa dricka miljödiesel va gååååtttt...

Snorisar e niJust den delen av din fråga har jag faktiskt ingen aning om. Men jag tror mer på att det är domarna som ska kunna särskilja spelarna, men det låter samtidigt lååågiskt att det har med sv/v-tiden att göra.
Fy vad vi är gamla...![]()
Snorisar e ni![]()
*tihi*Vad är det för reklam de kör på TV nu med farsan som lyfter upp knodden med fullskiten blöja och ropar "Kerstin"?Just den delen av din fråga har jag faktiskt ingen aning om. Men jag tror mer på att det är domarna som ska kunna särskilja spelarna, men det låter samtidigt lååågiskt att det har med sv/v-tiden att göra.
Fy vad vi är gamla...![]()

Sodastreamern din vän i depån, man kan renovera avslagen öl samt uppfinna nya odrickbara drinkar.Glöm inte att kolsyra den först...
2x![]()
Sodastreamern din vän i depån, man kan renovera avslagen öl samt uppfinna nya odrickbara drinkar.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |