Skriv-vad-du-vill-tråden

PM: Till samtliga anställda inom NOT GUILTY KB.

P.G.A påstötningar från fack-it så tvingas vi införa en vit eftermiddag i veckan, förslagsvis så tar vi torsdagar då levern kan behöva vila en stund innan helgen drar igång.

Notera dock att glögg inte räknas som sprit.

MOH/Not to concerned chefen.

/V.Rång
 
Last edited:
Nää...den mörka listan är du redan på. .fakta I övrigt blir man inte svartlistad av mig för att man säger sanningar, hur smärtsamma de än är. :kiss

Fast jag undrar hur jag kunde hamna där? Sa ju bara att jag har groggat på julmust inte när.

Och om man har påskmust kvar kan man dricka den innan jul eller gills det inte för att det fortfarnde innan påsk?
Och är det verkligen samma sak, påsk - och julmust?
 
Fast jag undrar hur jag kunde hamna där? Sa ju bara att jag har groggat på julmust inte när.

Och om man har påskmust kvar kan man dricka den innan jul eller gills det inte för att det fortfarnde innan påsk?
Och är det verkligen samma sak, påsk - och julmust?

Jag tror det räckar att prata om julmust INNAN 1:a advent!:näsblod
 
Fast jag undrar hur jag kunde hamna där? Sa ju bara att jag har groggat på julmust inte när.

...Och är det verkligen samma sak, påsk - och julmust?
Om det inte har hänt nu, så får du väl tala om det. Då ska du ju inte vara på årets lista (även om du hädat tidigare). :krama

Påskmust är en vederstyggelse. USCH!
 
Fast jag undrar hur jag kunde hamna där? Sa ju bara att jag har groggat på julmust inte när.

Och om man har påskmust kvar kan man dricka den innan jul eller gills det inte för att det fortfarnde innan påsk?
Och är det verkligen samma sak, påsk - och julmust?

*serkanskeminräddninghär*

Precis Yasha! Tänk om det var så tokigt att en gammal flaska från ifjol, alltså finaste årgångsmusten, ramlade fram bakom en kartong i skafferiet och då ba istället för att Bäst-före-datum skulle passeras och man ba tvingas dricka den ljuva musten med risk för liv och hälsa lixom ba, så lixom förbarmade man sig och gjorde den ädla drycken rättvisa direkt, typ... VAVAVAVA!!!?

*Märkteniattjagaldrigandadesmedanjagskrevdetdär*
 
Fan, nu stinker det sprit på kontoret igen,
GSRX100000000000000000000Promille!!!!!
Har du redan glömt bort ditt eget PM??? :va
 
*serkanskeminräddninghär*

Precis Yasha! Tänk om det var så tokigt att en gammal flaska från ifjol, alltså finaste årgångsmusten, ramlade fram bakom en kartong i skafferiet och då ba istället för att Bäst-före-datum skulle passeras och man ba tvingas dricka den ljuva musten med risk för liv och hälsa lixom ba, så lixom förbarmade man sig och gjorde den ädla drycken rättvisa direkt, typ... VAVAVAVA!!!?

*Märkteniattjagaldrigandadesmedanjagskrevdetdär*
BS!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top