Det är lätt att vara kaxig när odjuret är 50 mil bort.Eeeey! Bassstaaarden! Kåmm hit nu å jälp mä drick upp musta!
Jag är i en stadsdel nära dig igen den 10 dec...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är lätt att vara kaxig när odjuret är 50 mil bort.Eeeey! Bassstaaarden! Kåmm hit nu å jälp mä drick upp musta!

Eeeey! Bassstaaarden! Kåmm hit nu å jälp mä drick upp musta!

Vafaaan äre alko-musta då kom ja på engång!![]()
10 min!![]()
JAPP! Hemspetsad me det där goa som vi djör schälwa nere vi älwa, du vet...
(Och om du inte vet, så sök på Euskefeurat på Youtube och deras låt; Nere vid Piteälva!)![]()

Simmar i glögg![]()

Simmar i glögg![]()
Har fan inte syndat !![]()
Hur i helvete skulle jag hunnit det?![]()
Har ju supit med semidansken ju
Skickar radiostyrd Darkwing anka till ditt kar.

DW zåver sin elakhets sömn... nu kan vi gå loss på julgroggar med glögg & must![]()
Gånatt...*bäddar i städskrubben*...Nånn har gäsp lagt sömnpiller..........i min grågg........gäsp zzzzzzzzzzzzzzzzz
... iförd kostym. Sladda runt i minibussen går väl an men hur f-n ska jag ta mig ur bilen som ligger upp och ner.....![]()

har ni alla supit som skriver i den här tråden? jag fattar då inte ett dyft vad ni pratar om...
or maybe i must have som must to understand (höhö)
Duuuh, hur tror du James Bond gör?Vavava?!?![]()

Ignorera honom, han är från Falun.Det går nog lättare om du läser HELA tråden....![]()
Vi har tillräckligt med invandrare i tråden ändå.
Jag tror vi har fyllt vår kvot och inte kan ge asyl heller. Ignorera honom, han är från Falun.Vi har tillräckligt med invandrare i tråden ändå.
Jag tror vi har fyllt vår kvot och inte kan ge asyl heller.
![]()
Att jag inte tänkte på det!Nähä?!?Men han skulle ju aldrig harva runt i en minibuss...![]()
Jag tror du har FEL! 
Nej nej, är i Karlskrona i helgen. Lite långt. Vi syns den 14e!Kommer du på Pub-kvällen på lördag?![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |