Tommy_86
Dead eyes see no future
Sådär nu står den i garaget
Som ni ser blev den en Husaberg Fe 450 09a Verkar vara en sjukt fin hoj. Har bara testat den någon min utanför huset på snö o is hhe så jag har inte riktigt hunnit känna på hur den känns, men första intrycket är bra
Kändes smidig o svarar bra på gasen
Som ni ser blev den en Husaberg Fe 450 09a Verkar vara en sjukt fin hoj. Har bara testat den någon min utanför huset på snö o is hhe så jag har inte riktigt hunnit känna på hur den känns, men första intrycket är bra

