Tja! Avestakillen johan Rabb har klippt ihop en liten film! killen är grym!
Körde en liten show med han för några år sen på Lunda! Jag körde med pyspunka och i stridens hetta så drar jag av en liten suicideburnout! Går inte så bra som ni kan se 1,03 i filmen!
Kör rätt ut i publiken och slår halvt ihjäl mig! som tur var skadade ingen sig!
Bara en blåslagen 2m man med knäckt ego!
Björn!http://www.youtube.com/watch?v=Vts4Pn2HOWk
Körde en liten show med han för några år sen på Lunda! Jag körde med pyspunka och i stridens hetta så drar jag av en liten suicideburnout! Går inte så bra som ni kan se 1,03 i filmen!
Kör rätt ut i publiken och slår halvt ihjäl mig! som tur var skadade ingen sig!
Bara en blåslagen 2m man med knäckt ego!
Björn!http://www.youtube.com/watch?v=Vts4Pn2HOWk

