Tja Snyggs 
Jag har vart sugen på en hoj en längre tid nu, men har inte hittat någon i vare sig min prisklass eller som skulle passa min gucchi väska ännu,
UNTIL NOW!!!!! :roultheworld
såg en liten fin annons på blockan,,, http://www.blocket.se/vi/18351215.htm?ca=9_s
men eftersom jag mest har vart insöad på bil ett tag så har mina MC (jag hade fan moppe) kunskaper försvunnit, så jag söker mig till er efter stöd
Vad ska man se upp med den här modellen, vad jag vet s är det en 4-t luftkyld, inte så mkt effekt, nå generella fel å vidare? är annonsen ovanligt billig, tycker hojhen dock ser riktigt fräsh ut
Mosa mig med svar, för en hoj till sommaren skulle inte vara helt fel
Tusentack
Jag har vart sugen på en hoj en längre tid nu, men har inte hittat någon i vare sig min prisklass eller som skulle passa min gucchi väska ännu,
UNTIL NOW!!!!! :roultheworld
såg en liten fin annons på blockan,,, http://www.blocket.se/vi/18351215.htm?ca=9_s
men eftersom jag mest har vart insöad på bil ett tag så har mina MC (jag hade fan moppe) kunskaper försvunnit, så jag söker mig till er efter stöd
Vad ska man se upp med den här modellen, vad jag vet s är det en 4-t luftkyld, inte så mkt effekt, nå generella fel å vidare? är annonsen ovanligt billig, tycker hojhen dock ser riktigt fräsh ut
Mosa mig med svar, för en hoj till sommaren skulle inte vara helt fel
Tusentack

. Xt ligger på 28 kw på papperet. Yamaha center här i stan funkar väll bra, priserna är helt ok(som vanligt är det 3ggr billigare med pirat än org delar).