KHR Logga

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Vad tror ni om denna?:gnissla

Edit: Gjorde ett till förslag för skojs skull:)
EDIT2: Ooops såg att det blev tre L, kan fixa det sen:näsblod :gnissla


Kritisera gärna men såga inte sönder den helt:D

EDIT3: Tredje förslag, vad sägs med något i den här stilen? Kommentera gärna vad ni tycker är snyggt/bra med dom olika förslagen så kan jag använda det och fixa till eller göra ytterligare ett:tummenupp
 

Bifogat

  • KHR Logo copy.png
    KHR Logo copy.png
    76.6 KB · Visningar: 165
  • logo 2 khr.jpg
    logo 2 khr.jpg
    54.4 KB · Visningar: 131
  • KHRLogga3.jpg
    KHRLogga3.jpg
    26.5 KB · Visningar: 105
Last edited:
Som jag sa över MSN, riktigt snygg!:tummenupp :yoparty Nu får vi se vad resten tycker bara:gnissla
 
Grymt cool:tummenupp

Som Robban skrev, lite oldschool.

Jag tycker vi skall köra på den.
 
Kanske inte den vackraste men inte ful. Jag tycker ngt mer färgglatt så vi förknippas med pridefolk^^. :tuttar

Det är enklast att ha svart/vitt om man ska trycka dekaler/tröjor/skyltar osv. Sen tycker jag att det är stilrent och "lagom" diskret.
 
vet inte om någon annan tycker jag som jag, men jag skulle gärna ha ett till alternativ att välja imellen:tummenupp

Och zarrel tycker dina blommor du lägger in på dina bilder e lite grymma ändå, testa nån logga med såna^^
 
vet inte om någon annan tycker jag som jag, men jag skulle gärna ha ett till alternativ att välja imellen:tummenupp

Och zarrel tycker dina blommor du lägger in på dina bilder e lite grymma ändå, testa nån logga med såna^^

Wilhelm får sätta sig med det ikväll! :) Så kollar vi. Det är ju inte så bråttom.
 
Grymt snygg... men ska man anmärka på ngt så ser man inte texten så bra för fartränderna bakom tar upp för mkt.
Kanske borde byta färg på dem eller ngt?:va
 
Grymt snygg... men ska man anmärka på ngt så ser man inte texten så bra för fartränderna bakom tar upp för mkt.
Kanske borde byta färg på dem eller ngt?:va



Bra inlägg tycker jag!

Anledningen till att nyttja bara vit bakgrund med svart tryck är ju självklart för att kunna hålla nere eventuella tryckkostnader för tröja, jacka märke osv.


Men jag kan absolut hålla med om att "vägen" tar bort lite av
KingsHill Riders

Så kanske samma logga utan " Vägen " ?????
 
Bra inlägg tycker jag!

Anledningen till att nyttja bara vit bakgrund med svart tryck är ju självklart för att kunna hålla nere eventuella tryckkostnader för tröja, jacka märke osv.


Men jag kan absolut hålla med om att "vägen" tar bort lite av
KingsHill Riders

Så kanske samma logga utan " Vägen " ?????

Man skulle inte kunna ta bort dem och ersätta dem med sex tunnare....:va
 
Den första var snyggare, mer clean:tummenupp
 
jag gillade 3:an, tyckte den va snygg förutom att k kanske var lite svårt att se. men annars var den bra :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top