Är inget större fan av Ducatis design men motorer kan dom fan göra! Herregud vilket underbart jävla motorljud
(det roliga börjar vid 0:36)
http://www.youtube.com/watch?v=tDUsbtx8-QY
(det roliga börjar vid 0:36)http://www.youtube.com/watch?v=tDUsbtx8-QY
