Hell Yeeeeeah!!!

jag har också fått ut mer.
hade en arai chaser som ostade och kostar, 5000. jag kpte den för 3000. men ska jag köpa en idag så får jag punga ut med 5000. därav utbetalningen.
samma med stövlarna. fast då handlade det om 250:-
stället var äldre än et år. så jag fick vad jag gav -20%

me2 kalmana

Köpte en crosställning till dragkroken beg för 500kr, blev påkörd bakifrån o fick 2500 för den :tungan

Tror dom gav dig mer pengar så du kan köpa bättre skydd än du hade innan. Dom vet att dom kommer tjäna på det i längden då dom räknar med att du kommer krascha snart igen ;)

Tror dom gav dig mer pengar så du kan köpa bättre skydd än du hade innan. Dom vet att dom kommer tjäna på det i längden då dom räknar med att du kommer krascha snart igen ;)

ja dem lär ju tjäna på att han kör omkull igen? det kostar dem ju ännu mer då.. :va

Najs med mer betalt dock :yoparty

ja dem lär ju tjäna på att han kör omkull igen? det kostar dem ju ännu mer då.. :va

Najs med mer betalt dock :yoparty

Tjäna på det i längden då han förhoppningsvis skadar sig mindre med bra skydd. Gissar att skydden inte är det som är dyrast för dom att ersätta.

Jo men grejerna har ALDRIG kostat mer än 5000 kr TILLSAMMANS, liksom 8? vart fick dom de ifrån? :P

Måste ju fråga alltså. Vad är det för skit du klotat med som kostade mindre än 5000 ny? Plasthjälm och lidl ställ eller? Passar väll inte ihop med din flashiga stil Nash:D

hoppas du e medveten om att du kan bli återbetalningskyldig..
o om där skulle finnas en avunsjuk person här som skickar ett mail till dom lär dom höra avsig ganska anabbt...men det e nog lugnt...finns väl inte något avundsjukt folk här??

Nej.

En skaderegering kan aldrig tas tillbaka om det inte är bedrägeri (skickar in falska kvitton etc). Ett värde på skada, tillbehör etc som sätts av FB kan du aldrig krävas tillbaka på. Det är deras sak att göra rätt från början. (och ja jag ringde och kollade upp det)

(finns undantag, uppenbara fel som att dom glömt en nolla eller satt en nolla för mycket, då är DU skyldig att meddela felet)

Att man får andra värden kan bero på att ditt märke inte fanns i deras listor, ja dom är ibland lata och letar inte runt, då kollar dom en likvärdig vara och ger ersättning därefter, ibland till ens fördel och ibland till ens nackdel

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage