Stenungsundstråden

vad vill du igentligen... bara snacka skit,, eller var d nått du seriöst undrade från början? :)

vet några som åker motard,, men vet inte om dom kör :D
Det står längre upp men jag fick ju bara skitsnack till svars så....

Jag har allt sett några killar på moppar i trakten som är duktiga på att stunta, och jag är imponerad, för jag kan inte stunta.
Stuntande motarder har jag inte sett några, bara lite fram- och bakhjulslek, men inget mer. Sämsgård möjligtvis?!

Okaj jag bor i stora höga och vi brukar stunta vid adenmarks osv. ibland ute i svanvik. Men jag ville bara veta ifall det fanns någon/några på stor hojj här i närheten som lekte lite. Tack för att jag äntligen fick ett seriöst svar ifrån någon här.

Nån som är med på fiddy i helgen? För mig passar söndagen bäst.

Vart brukar ni köra?, är det hela gänget som kör?
Vi är några stycken som åker grusgrop i ucklum ibland är det där ni brukar snurra också?

Hur är det med körningen på dom stora cyklarna då, har ni ställt in för vinterförvaring än?

:tummenupp
Vart brukar ni köra?, är det hela gänget som kör?
Vi är några stycken som åker grusgrop i ucklum ibland är det där ni brukar snurra också?

Hur är det med körningen på dom stora cyklarna då, har ni ställt in för vinterförvaring än?

Tjena! Vi är en 5-6 stycken, större delen av gänget iaf. Var i ucklum förra helgen, men skogen är roligare :tummenupp Brukar bli några rejäla vändor :yoparty De stora blir ompysslade nu... :D

Fy fan vilken fiddy körning...fy fan vilken vandring i mörkret (lämnat fiddyna bakom oss :näsblod) FY FAN VILKEN HELIKOPTERFÄRD!!!
Nästan hela Outsiders samlade i POLISHELIKOPTERN (om de bara visste :D ), upphämtade långt ut åt helvete vid Måkevatten.

VILKEN UPPLEVELSE som jag aldrig kommer glömma:tummenupp
Stort tack till de mycket trevliga poliserna :yoparty

Fy fan vilken fiddy körning...fy fan vilken vandring i mörkret (lämnat fiddyna bakom oss :näsblod) FY FAN VILKEN HELIKOPTERFÄRD!!!
Nästan hela Outsiders samlade i POLISHELIKOPTERN, upphämtade långt ut åt helvete vid Måkevatten.

VILKEN UPPLEVELSE som jag aldrig kommer glömma:tummenupp

Vad har ställt till med nudå.... :O)

helgen med stor H

:klappar

Måste bara säga att det var grymt kul i helgen,!! bra kört av alla..

sen det som kom att bli en otrolig upplevelse bekräftar bara att man har ett
par grymma polare,, haaha vi skulle nog fn klara det mesta!! :tummenupp :2cool

Riktigt bra kämpat av alla.. hungriga,blöta, trötta!! :D :4skrika

:klappar

Måste bara säga att det var grymt kul i helgen,!! bra kört av alla..

sen det som kom att bli en otrolig upplevelse bekräftar bara att man har ett
par grymma polare,, haaha vi skulle nog fn klara det mesta!! :tummenupp :2cool

Riktigt bra kämpat av alla.. hungriga,blöta, trötta!! :D :4skrika

Ja det var rätt upplevelse med rätt polare :pannkyss

Ja upplevelse var det definitivt!
Skall vi göra om det någon helg?.....eller INTE
Håller iaf med om att det var med rätt polare och att det löste sig till slut men det var nog fan nära en kall,mörk,blöt, och troligtvis ganska närgången natt. Phuu tur att jag/vi slapp det!
Ett stort tack till alla inblandade och framför allt till elvispen :yoparty

Ha då blev man farsa då. Äntligen någon att spendera otaliga timmar av Moto GP, Superbike och Pro Superbike framför TV n. Dixie och jag kommer att driva mamma till vansinne.

Ha då blev man farsa då. Äntligen någon att spendera otaliga timmar av Moto GP, Superbike och Pro Superbike framför TV n. Dixie och jag kommer att driva mamma till vansinne.

Gratulerar....misstänker att dopklänningen blir något illgrönt...allt för husfriden...:D

:rullandeu :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...