Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag skulle ha velat läsa förklaringen som skickades till försäkringsbolaget.:D

Kära försäkringsbolag

Jag råkade förstöra min bil, men det var inte mitt fel, jag fick knudor i bensinen och därför tog jag fel på gas och broms och sen var det någon som hade ställt en grindstolpe ivägen. Den fanns inte där när jag ställde bilen där igår.

Och sen iställer för att hjälpa mig så skattade parkeringsvaken bara :( tror att ni får stämma honom för skadeglädje, det borde täcka min självrisk

Med vänlig hälsning

Greta

Kära försäkringsbolag

Jag råkade förstöra min bil, men det var inte mitt fel, jag fick knudor i bensinen och därför tog jag fel på gas och broms och sen var det någon som hade ställt en grindstolpe ivägen. Den fanns inte där när jag ställde bilen där igår.

Och sen iställer för att hjälpa mig så skattade parkeringsvaken bara :( tror att ni får stämma honom för skadeglädje, det borde täcka min självrisk

Med vänlig hälsning

Greta

:rofl :rofl :rofl :rofl Jag ser att du inte är någon nybörjare i ämnet?:D Skämt åsido så borde väll förklaringen ha sett ut ungefär så!:)

Den va utsökt, Greta! :D Vi önskar dock en något utförligare redogörelse bara för hur Knudorna tagit sig in....:va

ja, och kanske en beskrivning av vad en "knuda" är för något?:va :confused:

Last edited:
Den va utsökt, Greta! :D Vi önskar dock en något utförligare redogörelse bara för hur Knudorna tagit sig in....:va

Knudorna tog sig in genom bensinen så jag tror att det är en komplott från bensinbolagens sida. Och jag tror att ni har en stor chans att få tillbaka pengarna som det kommer att kosta att fixa min bil genom att stämma bolaget.

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h