Jag tänker inte rösta förrän det jag tänkte rösta på är ihopskrivet.
Vägrar dock säga vilket det var.![]()
Sverigessocialdemokratiskaarbetareparti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker inte rösta förrän det jag tänkte rösta på är ihopskrivet.
Vägrar dock säga vilket det var.![]()
Tjena Kuritas!
Nej jag ville bara se hur reaktionerna blev på alla som tror sig veta allt om mig. Alltid lika kul att se dom bli så upprörda över nåt oväsentligt. Ledsen om det messade upp statistiken men en sån här poll är väl inte direkt lika säkerställd som Sifo:s ändå?
Jaha, så du var inte allvarlig med att du skulle rösta på vänsterpartiet? Jävlar vad du lurade oss, din spjuver.
Vem är du![]()
SD, fjolla, Kommunist eller vad.
Nått är det väl...ifall provokatör....i så fall verkligen misslyckad....fan också![]()
Det retade ju upp dig tydligen. Och Turbojugend mfl. Undrar var gränsen för personangrepp går egentligen?![]()
Jag vet inte riktigt, men vid folkmordsförespråkare har man passerat den för länge sen.
Som vanligt är det otroligt synd om dig när du får utstå nåt, men att kasta skit på andra går bra. Du verkar vara en cry-baby av rang. Tusen spänn på att du är en av dom som skickar snyftmail till moderatorerna om hur illa det är här på forumet. Ett tips kan ju vara att försöka se din egen del i problemet.
Egen del i problemet? Att jag tycker som jag tycker och inte som PK-maffian? Fråga nån moderator om jag har skickat nåt Pm till dom, skulle aldrig göra det. Är det nån som är cry-baby så är det väl du och dina gelikar som inte tål att bli emotsagda av nån med STORA välformade och rakade cojones (som alla snygga tjejer vill åt) och vettiga åsikter.
Varifrån får du idéerna till att skriva ett sånt inlägg som det citerade här? Det kan bara bottna i avundsjuka. Jag har sett det många gånger förut. Det blåser på toppen, det vet jag, men nån grund för lösryckta påståenden vill jag allt se.
Du är skyldig mig en tusenlapp, men vad man kan läsa av dina inlägg har du väl knappast ryggrad att stå för ditt vad.
Det enda jag vet om dig är att du gillar att tycka synd om dig själv, skriver dumma inlägg här
Grejen är att vi visst tål att bli motsagda. I diskussionerna du varit inblandad i är det du som börjat kasta skit omkring dig när det enda dom andra har gjort är att inte hålla med dig i din åsikt. Sen börjar du anklaga folk för personangrepp och mobbning bara för att dom inte håller med dig. Du får ha precis vilka åsikter du vill, men att börja kasta skit på andra för att dom inte håller med dig får dig att framstå som en idiot.
.
Det retade ju upp dig tydligen.
Det är ju precis tvärtom, och det stör mig att du inte verkar inse det.
Öppen poll...
Inga jobbproblem för mig personligen, har dock märkt att det dyker upp trådar här titt som tätt om folk som har blivit drabbade.
Dom nya sjukförsäkringslagarna är ju också spännande...
Solidaritet kallas det visst![]()
Aftonbladet, som är "känt" sossar, har gjort en undersökning och resultatet är väldigt likt det resultat som är i denna tråd.
...
Mitt tips är att partiet kommer att försöka byta ut Mona innan valet. Så, kan det bli någon ny skandal på gång...
Det bästa som kan hända S nu är att Mona börjar fiffla med sina kontokort igen och att hon blir dömd i domstol för det. Då måste väl det gå upp för dem att hon inte är lämplig att vara statsminister.
Det måste väl finnas andra kandidater eller är det för mycket interntjafs och strider som blockerar?
Att SD skulle vara näst största parti enlig vår omröstning tar jag inte seriöst på.
Att SD skulle vara näst största parti enlig vår omröstning tar jag inte seriöst på.
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |