Vad skulle du rösta på idag?

Vad skulle du rösta på om det var val idag?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Det blev mp för deras Ipredförslag och att dom vill ha bort världshandeln och vågorna läste jag i en annan tråd :yoparty

Hellre blå skit än röd skit. Men det är förvånansvärt tyst från di röde om finanskrisen. Hade varit intressant att se hur deras modell hade skiljt sig från alliansens och vad resultatet hade blivit. Förmodligen obra med tanke på den nämnda tystnaden.

Nu vill de ge ett extra barnbidrag i december. Förstås faktiskt inte poängen med det, är det för att ungarna ska få mer klappar eller vadå? Sen vill det (förstås) återinföra trams-ams-paketen med "utbildningar". Chockerande nog vill de satsa på nyföretagarna.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=1312104&lid=senasteNytt_275214&lpos=rubrik_1312104

Hahahaha...:lol

Tror bestämt att någon försöker manipulera siffrorna!

Nejdå, ville se vem som ansåg först att dom visste bättre än jag vad jag skulle rösta på. Finns ju ett flertal människor här som alltid vet mer om mig än jag själv vet.

Och det dröjde inte länge..:rolleyes: Trodde faktiskt varmkorven skulle vara först men det var inte helt oväntat att du var på hugget.

edit: Är det ingen annan som vågar visa att dom är kommisar? Nån miljöpartist iofs, dom är ju också kommunister.

Last edited:
Nejdå, ville se vem som ansåg först att dom visste bättre än jag vad jag skulle rösta på. Finns ju ett flertal människor här som alltid vet mer om mig än jag själv vet.

Och det dröjde inte länge..:rolleyes: Trodde faktiskt varmkorven skulle vara först men inte det var inte helt oväntat att du var på hugget.

Hur menar du nu? Du la din röst på V och förvränger resultatet därför att vaddå? Att du inte röstar på V i verkligheten fattar nog alla, så vad var poängen egentligen?

Och det dröjde inte länge..:rolleyes: Trodde faktiskt varmkorven skulle vara först men det var inte helt oväntat att du var på hugget.

edit: Är det ingen annan som vågar visa att dom är kommisar? Nån miljöpartist iofs, dom är ju också kommunister.
Jag förstår inte vad du menar?

Jag funderade på huruvida jag skulle ta med dem, men var tvungen att dra gränsen någonstans.
Nä jag förstår det, onödigt att ha med ett så litet parti också.

Att du inte röstar på V i verkligheten fattar nog alla, så vad var poängen egentligen?

Du sammanfattar det i den meningen. Igen. Fördomar och allvetande. Det som är så hemskt när det kommer från någon med andra åsikter än ens egna.

Vad vet du om vad jag skulle rösta på idag? Jag har tidigare röstat M, men man har väl rätt att ändra sig eller?

Vad vet du om vad jag skulle rösta på idag?
Du har ju varit väldigt nedlåtande om alla kommunister på sporthoj och väldigt positiv till allt som är höger. Ifall du är sur för att folk antar att de vet vad du röstar på så kan du ju istället vara nöjd över hur du lyckats lura allihopa.

Last edited:
Så hur ligger det till? Kommer du att rösta på folkmordspartiet eller försökte du bara vattna statistiken?

Tjena Kuritas!

Nej jag ville bara se hur reaktionerna blev på alla som tror sig veta allt om mig. Alltid lika kul att se dom bli så upprörda över nåt oväsentligt. Ledsen om det messade upp statistiken men en sån här poll är väl inte direkt lika säkerställd som Sifo:s ändå?

Last edited:
Tjena Kuritas!

Nej jag ville bara se hur reaktionerna blev på alla som tror sig veta allt om mig. Alltid lika kul att se dom bli så upprörda över nåt oväsentligt. Ledsen om det messade upp statistiken men en sån här poll är väl inte direkt lika säkerställd som Sifo:s ändå?

Gnällde inte du igår över att det bara fanns gamla och oseriösa pollar? Jag kan ju blandat ihop din med någon annan foliehatt. Hur som helst, SH är blått på gränsen till brunt.

Vadå, är det obligatoriskt? :confused:

Ja. Annars ligger jag med din mamma.

...Vilket var det du ville diskutera? den öppna pollen
Märkte att det var lite felsyftat, men du redde ut det själv. Bra skit. Party on.

Förra gången höll de tyst under lågkonjunkturen.
Sedan skyllde de på den borgerliga regeringen.
Uppenbarligen berodde den globala nergången på finansministern i ett litet land på gränsen till polcirkeln.
:hihi

Last edited:
Hur går det för alliansens jobbgaranti nu när tusentals varslas?

Hur går det för alliansens jobbgaranti nu när tusentals varslas?

Vänster eller:confused:

själv är ju bäste dräng, inte sant:tummenupp

Så funkar det:)

Tjena Kuritas!

Vem är du:confused:

SD, fjolla, Kommunist eller vad.

Nått är det väl...ifall provokatör....i så fall verkligen misslyckad....fan också:(

Last edited:
Vänster eller:confused:

själv är ju bäste dräng, inte sant:tummenupp

Så funkar det:)

(
Öppen poll...

Inga jobbproblem för mig personligen, har dock märkt att det dyker upp trådar här titt som tätt om folk som har blivit drabbade.
Dom nya sjukförsäkringslagarna är ju också spännande...

Solidaritet kallas det visst:mattias

Ja, för att få vara medlem på sporthoj.com så måste du registrera dina politiska åsikter i sporthojs databas. :tummenupp

Jag tänker inte rösta förrän det jag tänkte rösta på är ihopskrivet.
Vägrar dock säga vilket det var. :mad:

Dom nya sjukförsäkringslagarna är ju också spännande...

På vilket sätt?
Grundidén är väl bra i alla fall, att den som kan jobba inte ska vara sjukskriven.
Med nuvarande system blir ju arbetsföra människor förtidspensionerade enligt allehanda media, det är sjukt. Finns i princip alltid något till alla, även ganska förståndshandikappade gör någon typ av arbete för gemsnekap med mera. Att då ryggont på en 23-åring ger livslångt utanförskap kan inte vara okej, för någon.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...