Probotector
Piratiserad
Det blev mp för deras Ipredförslag och att dom vill ha bort världshandeln och vågorna läste jag i en annan tråd 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hellre blå skit än röd skit. Men det är förvånansvärt tyst från di röde om finanskrisen. Hade varit intressant att se hur deras modell hade skiljt sig från alliansens och vad resultatet hade blivit. Förmodligen obra med tanke på den nämnda tystnaden.
Piratpartiet
Varför är Sverigedemokraterna särskrivet?
Hahahaha...
Tror bestämt att någon försöker manipulera siffrorna!
Nejdå, ville se vem som ansåg först att dom visste bättre än jag vad jag skulle rösta på. Finns ju ett flertal människor här som alltid vet mer om mig än jag själv vet.
Och det dröjde inte länge..Trodde faktiskt varmkorven skulle vara först men inte det var inte helt oväntat att du var på hugget.
Jag förstår inte vad du menar?Nejdå, ville se vem som ansåg först att dom visste bättre än jag vad jag skulle rösta på. Finns ju ett flertal människor här som alltid vet mer om mig än jag själv vet.
Och det dröjde inte länge..Trodde faktiskt varmkorven skulle vara först men det var inte helt oväntat att du var på hugget.
edit: Är det ingen annan som vågar visa att dom är kommisar? Nån miljöpartist iofs, dom är ju också kommunister.
Nä jag förstår det, onödigt att ha med ett så litet parti också.Jag funderade på huruvida jag skulle ta med dem, men var tvungen att dra gränsen någonstans.
Att du inte röstar på V i verkligheten fattar nog alla, så vad var poängen egentligen?
Du har ju varit väldigt nedlåtande om alla kommunister på sporthoj och väldigt positiv till allt som är höger. Ifall du är sur för att folk antar att de vet vad du röstar på så kan du ju istället vara nöjd över hur du lyckats lura allihopa.Vad vet du om vad jag skulle rösta på idag?
Du har ju varit väldigt nedlåtande om alla kommunister på sporthoj
Hehe, rolig mening faktiskt. Som om det skulle vara synd om kommunister (eller nazister för den delen).
Stackars små folkmordsförespråkare.![]()
Du sammanfattar det i den meningen. Igen. Fördomar och allvetande. Det som är så hemskt när det kommer från någon med andra åsikter än ens egna.
Så hur ligger det till? Kommer du att rösta på folkmordspartiet eller försökte du bara vattna statistiken?
Ja, för att få vara medlem på sporthoj.com så måste du registrera dina politiska åsikter i sporthojs databas.Vadå, är det obligatoriskt?![]()
Tjena Kuritas!
Nej jag ville bara se hur reaktionerna blev på alla som tror sig veta allt om mig. Alltid lika kul att se dom bli så upprörda över nåt oväsentligt. Ledsen om det messade upp statistiken men en sån här poll är väl inte direkt lika säkerställd som Sifo:s ändå?
Vadå, är det obligatoriskt?![]()
Märkte att det var lite felsyftat, men du redde ut det själv. Bra skit. Party on....Vilket var det du ville diskutera? den öppna pollen
Förra gången höll de tyst under lågkonjunkturen.
Sedan skyllde de på den borgerliga regeringen.
Uppenbarligen berodde den globala nergången på finansministern i ett litet land på gränsen till polcirkeln.
Hur går det för alliansens jobbgaranti nu när tusentals varslas?
Tjena Kuritas!
Nej jag ville bara se hur reaktionerna blev på alla som tror sig veta allt om mig. Alltid lika kul att se dom bli så upprörda över nåt oväsentligt. Ledsen om det messade upp statistiken men en sån här poll är väl inte direkt lika säkerställd som Sifo:s ändå?
Öppen poll...Vänster eller![]()
själv är ju bäste dräng, inte sant![]()
Så funkar det
(
Ja, för att få vara medlem på sporthoj.com så måste du registrera dina politiska åsikter i sporthojs databas.![]()
Dom nya sjukförsäkringslagarna är ju också spännande...
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |