Vad skulle du rösta på idag?

Vad skulle du rösta på om det var val idag?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
M8 dagar i veckan.

Har ingen aning. Jag vet inte vad de olika partierna står för.

Förmodligen hade jag inte röstat alls utan överlåtit detta på de insatta.

Bra initiativ! Kul att veta... Men är det inte bättre med en stängd eller vad heter det, en o-öppen poll så att fler röstar?

Jesper

Last edited:
Centerpartiet.
Gillar gamla Bondeförbundet.

Inte stensäker dock.
Jag påverkas av statistik.
Tror jag att Socialdemokraterna kommer att vinna, så röstar jag så långt höger jag förmår.
Är mer antivänster än höger.

Är mer antivänster än höger.

Så länge det finns risk att vänsterpartiet får ministerposter så kommer jag inte kunna rösta på sossarna. Så fram till den dag jag vet att vänsterpartiet hamnar utanför regeringen kommer jag nog lägga min röst på något av allianspartierna.

Hmm, röstade på Miljöparter i förra valet, har fundera på Moderaterna till nästa men deras j-vla FRA och IPRED lagar är ju helt idiotiska :mad:
Sossarna avskyr jag så det blir nog SD, perfekt som motpol till dom andra partierna :tummenupp

Just nu vet jag faktiskt inte, men skitregeringen som sitter nu vill jag inte ha kvar iaf.
Hellre blå skit än röd skit. Men det är förvånansvärt tyst från di röde om finanskrisen. Hade varit intressant att se hur deras modell hade skiljt sig från alliansens och vad resultatet hade blivit. Förmodligen obra med tanke på den nämnda tystnaden.

ett missnöjesparti... behöver jag förklara vilket? Men moderaterna verkar ta tag i sin skit nu så det kan ändra sig. Tycker igentligen inte om allt dom står för men nått måste hända.

ett missnöjesparti... behöver jag förklara vilket?

Nejdå, det är en öppen poll så ord är överflödiga! :)

Kantian skrev:
Folkpartiet, är ämnet öppet för diskussion

...Vilket var det du ville diskutera? Folkpartiet eller den öppna pollen eller att bazooka klickade på vänsterpartiet? :va

Tråden måste väl vara öppen för diskussion med tanke på att pollen är öppen och en tråd är ju en tråd vilket bör rymma en diskussion?!

Hellre blå skit än röd skit. Men det är förvånansvärt tyst från di röde om finanskrisen. Hade varit intressant att se hur deras modell hade skiljt sig från alliansens och vad resultatet hade blivit. Förmodligen obra med tanke på den nämnda tystnaden.

Förra gången höll de tyst under lågkonjunkturen.
Sedan skyllde de på den borgerliga regeringen.
Uppenbarligen berodde den globala nergången på finansministern i ett litet land på gränsen till polcirkeln.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen