Fleninge MC

Eleganten

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2008
Hoj
Hornet 600 -06
Har tittat på en Mc hos Fleninge MC som jag funderar på att köpa.

Det är egentligen bara ett problem.
Funderar på om det inte verkar lite för bra. :va

Så nu undrar jag om det är någon som har någon erfarenhet av dessa herrar? Bra eller dåligt eller bara allmänna erfarenheter välkommnas.

Tack

vilken har du kollat på??? bor i närheten o har bara bra saker att säga om dom... bra priser o fixar o ordnar o donar

e det priset du tänker på så stämmer det nog;-) fick min typ 13.000kr billigare än vad dom låg på blocket...sen har man ju garantin av dom om man upptäcker något som e tokigt

Är det så pass Invalido? Nästan bud på åka över å kika då!
Funderar på att börja på något liknande Suzuki GS500e bara för ha något SÅ FORT vädret tillåter (H)..

Ontopic; Lundmark, Invalido är en man som man verkar kunna lita på, :)
Åk över, gör en kontroll på den, ta den för en sväng, å bestäm dig! :)

men ni ska veta det att den har ju förmodligen varit i backen! men dom kollar ju allt o man har garantin o dom fixar om man kommer o klagar om det nu skulle vara något...

obs! jag jobbar ej för dom :-)

mm det var därför jag skickade pm till trådskaparen från början.. ;-)

men ni ska veta det att den har ju förmodligen varit i backen! men dom kollar ju allt o man har garantin o dom fixar om man kommer o klagar om det nu skulle vara något...

obs! jag jobbar ej för dom :-)

Ja jag är fullt medveten om att den har varit i backen, verkar dock inte alls varit så farligt.
En omlakerad tank och fram skärm, bytt gashandtag och backspeglar. Det som syns är några repor på ena motorkopan.

Vet dock inte om det är så att det är mer som är bytt eller nåt mer som är knas på den...mest därför jag undrar om det är för ´bra för att vara sant:confused:

ja det e ju bara att kolla... sen garantin o det e inga käftepellar om man skulle hitta något som man ej är nöjd med..

Sen när du köpt den eller den blivit såld får du gärna berätta vad det var för årsmodell samt vad priset var, lite nyfiken.. Om du inte vågar berätta det redan nu! :p

Jag lovar att berätta när jag har bestämt mig! Om jag någonsin lyckas bestämma mig vill säga :gnissla

Jag köpte en hastighetsmätare av Fleninge Mc och har absolut inget positivt att säga om dem.
Det var strul hela vägen från det att jag beställde den, till att jag fick hem fel mätare, till att få fraktsedlar att skicka tillbaka den med (kalla mig snål, men rätt ska vara rätt), och framför allt att få tillbaka pengarna. Om jag inte ringt och tjatat på dem som en tjatig gammal kärring flera gånger i veckan hade jag aldrig fått mina pengar tillbaka. Efter 3 veckors telefonpåminnelser gick budskapet äntligen fram, poletten trillade ner, det tändes en lampa och jag fick till slut mina pengar.
Det tog ungefär 3 månader.
Tur att man inte behöver hastighetsmätare för att köra hoj :rolleyes:

ja det e ju inte kul när det e så...
kan säga ett par ställen jag fått hålla på att mecka med för att få rätt mm..
yamahacenter,hondacenter, bike i trollhatr!an,lelles... ja som sakt Även en blind höna kan finna ett korn.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage