Sporthoj Boden

Har nu bokat två dubbelrum på Scandic Kungens kurva från fredag till söndag och i dessa skall nu jag, Johan och Ricard bo, det finns med andra ord en plats kvar eller fler beroende på hur trångt man vill bo. OBS! boendet är gratis:)

Vilket flyg skall ni åka tillbaka med på söndag? Jag tänkte boka mitt på måndag.

den platsen tar jag ! :crash

den platsen tar jag ! :crash

Ok!

Är först till kvarn som gäller:) Rummen har två sängar men om man vill dela 90-säng med "pojkvännen" så går det säkert att lösa:D Annars kan det vara möjligt att hitta någon extrasäng då det ibland finns sådan på Scandic hotell.

Ok!

Är först till kvarn som gäller:) Rummen har två sängar men om man vill dela 90-säng med "pojkvännen" så går det säkert att lösa:D Annars kan det vara möjligt att hitta någon extrasäng då det ibland finns sådan på Scandic hotell.

Med tanke på att du är ju lika "stor" som en 90-säng så har jag svårt att se både du och din pojkvän ska få plats :va så jag skulle nog rekomendera att kolla om dom har en extrasäng nu :D

Med tanke på att du är ju lika "stor" som en 90-säng så har jag svårt att se både du och din pojkvän ska få plats :va så jag skulle nog rekomendera att kolla om dom har en extrasäng nu :D

:va Nu blir jag ju lite fundersam, du sa ju tidigare i dag att du var villig:tummenupp så jag har ju inte bokat in någon annan än dig:såjaponken

Och det där du menar om "stor som en 90-säng" är man ju van att höra, är ju svårt att knöla ner sig mot tanken med den också:tungan men nog skall vi ordna plats ändå;)

Last edited:
OBS!! ÄVEN I FMCK TRÅDEN!!!

Tja:

Jag är nya ekonomiansvarige inom FMCK boden, och igår så satt jag, raffe och MrG och fixade i ordning pappersarbetet för enkonomin. Vi kom då fram till att alla inte har betalat in medlemsavgiften.

Dom som HAR betalat är:

- Stefan Sundqvist
- Ola Söderholm
- Erik karlsson
- Johan Öhlund
- Kent Åkerstrand
- Ricard Engman
- Peter Nyström
- Mattias Grundström
- Andreas Sjöberg
- Heidi Martinsson
- Patrik Eriksson

Om det nu är någon som känner sig träffad att dom inte betalat sin medlemsavgift så hör av er till mig här på SH eller på ricard.engman@bredband.net

hoppas ni har överseende med detta eftersom det varit en massa strul med papper tidigare och att jag precis tagit över denna post som ekonomiansvarig.

/Ricard

mmm Det blir lite sjukt om man tänker sig detta scenario i bilder:rolleyes:

Jag tänker mig Robban och Raffe ligga "sked" :gnissla

Den ena sjukare än den andra, tror jag tar in på ett annat hotell så jag slipper se denna lilla historia utvecklas och utspelas i verkligheten.

hehe, fan Rille ta bort mc bilderna på pixboxen det är aldeles förlänge tills säsongen börjar igen !! :gråta

Hoppas det kommer folk på torsdagsträffen ikväll!!! kl 19:00 på klubben

Hejsan!

Den 12/12 är det dax för Glögg och pepparkaks afton, kan hända att det tas in en gnutta sprit efteråt :P

Är det nån som vill vara viking så kan det säkert grillas till middag också.

Mvh Styrelsen :P

Jag röstar på Raffe som lucia! Mr jojjeman som tärna och krille som galen tomte längst bak!:rofl jag kan vara en sån där gosse me raketkon på huvet!!

haha, vi i styrelsen måste ju samordna allt så vi kan ju inte delta :D

Toppen .....klart jag ställer upp som tärna om raffe alt Mr G är Lucia :yoparty :tuttar

Frågan är ju bara vem vi ska lucca för ?:va

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026