skall göra husan fin till våren bla blästra, pulverlacka ramen, byta svinglager, beställde nya lager, hylsor, boxar, axel på karlströms det knasiga är när jag trär på hylsan på axeln glappar det lite. borde det inte vara nolltolerans där? splitter nya prylar. vill även byta krök och burk finns det något billigare att tillgå änn akras system, finns det svarta kedjeskydd/*frame protector* beställde trodde det var svart men det var blått gäller en 03:a