supermoppe
Men i min värld...
Gör en tråd om länken som Raz la in i länktråden. Enligt den kommer det komma Lv-reggade CRF och RMZ 450 motarder till 2009. Hur tufft är inte det då!
CRF:n har ju funnits tidigare (var det 03-05?) men nu även RMZ.
http://www.supermoto-central.com/
CRF:n har ju funnits tidigare (var det 03-05?) men nu även RMZ.
http://www.supermoto-central.com/