What the fuck!???

Sådärja, nu kan vi stänga av internet. Humorpeaken har nåtts. Inget annat kan vinna.

jag dör :rofl :rofl :rofl :Rockbanan :yoparty :yoparty

Sådärja, nu kan vi stänga av internet. Humorpeaken har nåtts. Inget annat kan vinna.

jag dör :rofl :rofl :rofl :Rockbanan :yoparty :yoparty

äntligen får hon rätt:

Internet är en fluga som kanske blåser förbi. Jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet. (Ines Uusman, 12 maj 1996)

det där var ju en informationsfilm för att visa att ectasytabletter kan ge negativa bifeffekter :D

Det är ju järnmickes senaste video! Han vill ju få in en fot i "günther and the sunshine girls", därav denna promotionvideo.

Trodde faktiskt att det var den senaste Kawasaki-reklamen, med tanke på hans gröna shorts.

Det närmaste mus han lär komma..

Nä det är troligare att han får komma till när musen blir så gammal att den blir en råtta:D :D Vilken dåre :va hoppas inte nån utomjording hittar dettta klipp på en server vid en utgrävning av vår planet år 2250; Legacy of mankind:gråta

Förmodligen får han ligga oftare än er eftersom han har humor.

Så vitt jag vet är bara humor en genväg till att komma HEM till bruden. Ingen vill bli skrattad i säng. Väl hemma får man koppla på charmen och då lär ingen magväska göra susen.

Men om dina brudar, med en extra kromosom, finner en magväska sexxxig nog för att få dem i säng så håll till godo.

Nyheter
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

Back