R1 2009 spionfilm

Sådär låter den ju på dom andra filmerna man har sett också, här bland annat.
Tror nog den kommer låta nåt liknande i verkligheten.
Lite ovant, men ack så vackert :tuttar
 
För första gången kan jag tänka mig en R1a.

Hoppas att fler tillverkare tar efter så gatorna blir renare från mesigt Rad-4 tjut.
 
Lite OT kanske men det är lite kul att se vart yamahas reklam film till nya R1 är inspelad...






Precis på GR
 
Det är ju bara stillbilder... Men vär det som kör? hmm...

De filmade också när de var på ringen, mörkerkörningen i början av den film rossi sitter o snackar är från ringen. Det var en av yamahas fabriksförare som kör superstock superbike vm, kommer inte ihåg vad han hette men han prata italienska.
 
Det var precis det jag syftade på när jag skrev: "från mesigt Rad-4 tjut".

jag förstod nästan det, men skrev det bara utifall du inte visste. Men det är klart, vem här på sporthoj skulle någonsin få för sig att yamaha skulle peta ned något annat än en radfyra i R1:an...
 
Tycker det låter coolt nu, men nästa år är det inte lika unikt längre då det kommer att krylla av Rettor som låter så :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top