Visst e det så och i år ser det ut som om jag får ett hygglo påslag på lönen....
Får man inte 8 veckor semester när man fyller 510?
Borde man inte vara pensionerad då?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst e det så och i år ser det ut som om jag får ett hygglo påslag på lönen....
Får man inte 8 veckor semester när man fyller 510?
Fan é jag inte med på listan? :surasomfansmilie:
Det var ett jäla tjat om att jag kommer och jag bubblar och .... får man inte ha något privatliv på det här forumet alls? Va? Va?! VA?!?Yasha du börjar minsann komma redigt ordentligt härsnart slår du Drspamalot
![]()
Borde man inte vara pensionerad då?![]()
Klicka på siffran som visar det totala antalet inlägg i den här tråden, den siffra som står bredvid trådnamnet när du är i "huvudmenyn" för Stockholmsdelen. Då får du hela listan, på alla som gjort inlägg i tråden öht.Samma här!Kan Kakan få fram hur många namn som ska upp innan man börjar bli aktuell. Antar att jag inte kan räkna så långt...
![]()
Samma här!Kan Kakan få fram hur många namn som ska upp innan man börjar bli aktuell. Antar att jag inte kan räkna så långt...
![]()
Det var ett jäla tjat om att jag kommer och jag bubblar och .... får man inte ha något privatliv på det här forumet alls? Va? Va?! VA?!?![]()
Jag får väl vara tyst då.![]()
Ett tag...![]()
Eller inte!!!![]()
![]()
![]()
Jag måste f-n kravla mig iväg till jobbet så jag slipper spamma så mycket...
Det var ett jäla tjat om att jag kommer och jag bubblar och .... får man inte ha något privatliv på det här forumet alls? Va? Va?! VA?!?![]()
Jag får väl vara tyst då.![]()
Ett tag...![]()
Eller inte!!!![]()
![]()
![]()
Jag måste f-n kravla mig iväg till jobbet så jag slipper spamma så mycket...
Klicka på siffran som visar det totala antalet inlägg i den här tråden, den siffra som står bredvid trådnamnet när du är i "huvudmenyn" för Stockholmsdelen. Då får du hela listan, på alla som gjort inlägg i tråden öht.
Frågan är bara, för vem!?Klar du ska spamma de är ju loligt ju![]()
Frågan är bara, för vem!?![]()
Och nu har jag blivit riktigt fet och svart också.![]()
Men shit Kakan, du kan ju inte servera allt för dem, det är det de har sina fruar till. Här ska de ju kunna visa att de är intelligenta, självständiga varelser som kan imponera på breeewdarna genom sin tekniska excellens och slutledningsförmåga.jag har ju lagt in pöjkarna ju
![]()
Men då är det ju inte såååå långt kvar.I den privata sektorn så får man ju aldrig 7 veckor vad jag vet.
![]()
Men shit Kakan, du kan ju inte servera allt för dem, det är det de har sina fruar till. Här ska de ju kunna visa att de är intelligenta, självständiga varelser som kan imponera på breeewdarna genom sin tekniska excellens och slutledningsförmåga.
Inte snöpa pöjkarna så. Låt dem få ha sin manlighet kvar, här på det manligaste av alla manliga forum.![]()
...sin manlighet kvar, här på det manligaste av alla manliga forum.![]()
Johodå...
Jag har 7 veckors semester och är bara 32...![]()
Nackdelen är att jag aldig hinner ta ut sk!ten...
Så förra månaden tog jag ut 25 i pengar... Bara för att...
Insåg sen att jag fortfarande hade 52 sparade...
Men det varatt betala 30k i skatt...
F-n också... Jag som hade förträngt det där...
Nu vart jag juigen juh...
Frågan är bara, för vem!?![]()
Och nu har jag blivit riktigt fet och svart också.![]()
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |