Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag e inget gammlo.....:7peta
Allt är en definitionsfråga och en känsla, kära Izah.

Vi som har hängt på SH sedan före kraschen (BC) är gamlon allihop, oavsett ålder. :fakta

Micke är ett gamlo av hävd och ohejdad vana, han har förtjänat titeln och bär den stolt. Det är Valmers fel för övrigt. *asg*

I SHs begynnelse så VAR vi 40-taggare gamlon. Det finns mycket snorisar här nu med, men det är inte lika jobbigt. :mattias

Gamlo är lite kärleksfullt faktiskt, eller hur Sweedo. :krama

Känns topp, men det gjorde det redan innan... har bara 2½ arbetsdagar kvar på det här jobbet nu... weeehaaaa. :)

frågan är väl snarare när blir man ett gamlo?

frågan är väl snarare när blir man ett gamlo?

När man är tillräckligt dryg, populär, citerad och häcklad för att förtjäna titeln, men jag tror bestämt att man måste ha uppnått en viss ålder som kan anses aktningsvärd också = 40+. :rofl

När man är tillräckligt dryg, populär, citerad och häcklad för att förtjäna titeln, men jag tror bestämt att man måste ha uppnått en viss ålder som kan anses aktningsvärd också = 40+. :rofl

Jag hävdar bestämt att jag inte är ett gamlo samt aldrig kommer att bli det!!

Bara för att du förslappar dig på andra sidan surhålet med dina kommunistiska vapendragare så finns här folk som håller fanan högt !

Nu jäklar ska inte du vara sådan...
Mormor blev asgammal (läs 80) så det var fest i helgen... Mycket trevligt... Träffa släkt o vänner... :D
O inte fan är de kommunister... Din lilla SOSSE!!!!!!!!

Ja, vart f*n har du varit? Enligt min statistik så kommer snart att tappa placeringar i spamtoppen...:mad:

Om politiker: problemet med att byta styre är ju att dom nya dårarna inte avskaffar det som dom förra dårarna införde.:mad: :mad:

Ja jag vet... Börjar se illa ut i listan...
Får bättra mig... Inte bra o trilla ur listan ju...
*spammar*

Last edited:

Då har jag bara åldern kvar med andra ord... :yoparty

Nu jäklar ska inte du vara sådan...
Mormor blev asgammal (läs 80) så det var fest i helgen... Mycket trevligt... Träffa släkt o vänner... :D

Om hon är asgammal vad är då inte frugans farmor som är 101...

Btw kan jag säga att när man (som svensk antar jag) fyller 100år får man telegram från Karl-Gustav och Silvia.

Last edited:
Du är ju redan på väg... Tant... :hihi

Tant kan man vara utan att vara gamlo.....
På tyska så heter det Tante, menat faster och eller moster och det behöver man ju inte vara gammal för att vara....faster eller moster alltså.....

Då har jag bara åldern kvar med andra ord... :yoparty

Om hon är asgammal vad är då inte frugans farmor som är 101...

Btw kan jag säga att när man (som svensk antar jag) fyller 100år får man telegram från Karl-Gustav och Silvia.

Vad stod det i ditt då?:va

Last edited:
Ursäkta en liten ynglings (endast 7 år och 3 år på SH) frågor...
Om nu GSXRRRRRGRRRR RRRR är ett gamlo och Yasha är antik..
Vilket kommer först och gamlo eller antik..?
eller det kanske är samma sak men könet bestämmer om man är ett gamlo eller Antik...
Fast hmmm Gamlo, då ser jag en krökt rygg och käpp samt en hastighet som får en snigel att garva medans antik, då pratar vi spindelväv och stenstod..

Vad borde då nästa steg vara?? Telegramlo eller??

Ja jag har sk!tlite att göra idag igen och är på ett sjukt humör..
För övrigt så har jag nog en socker kick... Lunchlådan luktade inte smaskens så den åkte och istället blev det en Magnum Mayan Mystica...
Nackdelen med att jobba på ett ställe med gratis glass bl.a.... :(
:hihi

Skrev bara att _jag_ kan säga att man får det... just för att jag läste frugans farmors telegram hon fick.

Back