Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Shit vad många sidor ni spammat medans jag varit borta i långtbortistan på andra sidan vattenpölen... *asg*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...att de inte gör som folket vill är ju en annan sak.
Å sedan undrar de varför politikerföraktet är så stort.![]()
Shit vad många sidor ni spammat medans jag varit borta i långtbortistan på andra sidan vattenpölen... *asg*
Tycker att föraktet här på SH sträcker över de flesta kategorier i samhället.....
...Jo, vi är inte så toleranta direkt...
Och det "kollektivet" är en väldigt liten, utvald klick. Man kan inte ens generalisera det till att vara medlemmar på SH. Intoleransen är utspridd och instängd. Förvirrande? Japp, precis som livet i stort.Utom mot det egna kollektivet....
Vi 40-taggare får hålla ihop.... Massa klok text...
Och det "kollektivet" är en väldigt liten, utvald klick. Man kan inte ens generalisera det till att vara medlemmar på SH. Intoleransen är utspridd och instängd. Förvirrande? Japp, precis som livet i stort.
Resten har väldigt lite med Izahs inlägg att göra...
Man pratar om förakt, rasism, diskriminering m.m. Förekommer överallt, i alla länder, i alla grupper. Här på SH är det däremot som när man stänger in ett gäng polare utan tillgång till livsnödvändiga stimuli, det blir bråk till slut och här är det etter värre.
Jag har så svårt att fatta att det ska bli så j-a mycket bråk om personliga åsikter och preferenser. Diskussioner är skitbra, skitsnack och personliga påhopp är bajs.
Och nej, ingen som bråkar nu, jag bara kände att jag rycktes med.
Ute i det verkliga livet är det hårt och kallt och här på SH vill jag att det ska vara fuzzy and cosy. Jag vill inte mötas av förakt för att jag är tjej, för att jag är invandrare, för att jag är över 40 eller för att jag inte har en tillräckligt ball hoj. Jag vill snacka med likasinnade, vilket är hojkörande folk som vill dela med sig av sina erfarenheter och ha kul.
Det står alla fritt att vara anonyma eller förändra sin personlighet och skaffa sig en image på nätet, men om man då framställer sig som en otrevlig person som föraktar allt och alla som inte är av samma åsikt som en själv, då kan man knappast förvänta sig att man kommer få speciellt många vänner i det här "kollektivet", MEN det går att skaffa sig en fan club här inne, så då blir det ett eget litet "kollektiv" med de som jag tycker är idioter och då är jag inne i föraktcirkeln också.![]()
Vad det gäller våra politiker, så har jag upptäckt att en del av dem är människor också! Vissa tänker klokt, vissa tänker mer än andra och vissa har väldigt mycket otur när de tänker. En del förlitar sig på experters tankar...![]()
![]()
![]()
Ja, men det är klart, men vi får akta oss så vi inte råkar få med gamlot (GSXRGRRRR) i gruppen, han ska föraktas!Vi 40-taggare får hålla ihop.![]()
Fast du har iofs en ball hoj![]()
É inte han typ 100+?Ja, men det är klart, men vi får akta oss så vi inte råkar få med gamlot (GSXRGRRRR) i gruppen, han ska föraktas!![]()
Ja, men det är klart, men vi får akta oss så vi inte råkar få med gamlot (GSXRGRRRR) i gruppen, han ska föraktas!![]()
Hojen går att köpa direKcT ur kartong, inget ballt med det. Men den går fint.![]()
Visst fan, glömde att han var SÅÅÅÅ gammal!!!É inte han typ 100+?![]()
Visst fan, glömde att han var SÅÅÅÅ gammal!!!Vilken tur att han ff är ute på Europaturné, så han inte kan försvara sig.
![]()
Än...![]()
Nä du ingen förakt mot honom, där sätter Tant ned foten!!![]()
Tant försvarar honom.....
Det är KÄÄÄÄRLEEEEEEEEK Izah, han giller det. Jag löööööööver!
![]()
Så... du gillar gamlon... det är bra att någon försvarar honom i hans frånvaro. *fniss*
Micke ska inte försvaras...
Jag har betalt att försvara honom samt att vi från Gefle håller ihop så är det bara!!![]()
Micke ska inte försvaras...
Som medlem av hans fan club kan läsa ur stadgan:
"§ 1 Gamlot ska häcklas i alla lägen"
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |