Izah
Tant Rosa
japp jag är grön å skönare
så håll er i styr nu![]()
![]()
För att?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
japp jag är grön å skönare
så håll er i styr nu![]()
![]()
Oh jösses... Hur tänkte dom nu?? Sätta Kakan som moddis???
Jösses...
*pooff*
(Thyg0d banned for life)
![]()
Helt korrekt broder![]()
Sorry att jag inte hann hjälpa dig innan du drog, skrik till när du är på väg hem så fixar vi en tid åt pärlan.
Nu tror jag ju inte att jag hade kunnat bli snyggare... Men min ödmjukhet förbjuder mig att skryta!
Ja - hon har ju sin ordinarie tid hos dig den 9.Dec svintidigt på morgonen - men det är samtidigt som jag kommer hem härifrån (sydostasien) så jag har väl Jette-lagg och allt vad det heter, och har väl inte som största önskan att stå och huttra i snöslasket just DEN morgonen iaf!![]()
Borde de inte göra dig moderator Pucken?
Det skulle väl bli som RoLLER å Mattias i en person på speed?!
;-)
Gubbtjyv, du ska vara tyst så länge du är på varmare breddgrader!
Jävla skatteverk, det var ingen dålig höjning av taxeringsvärdet!
Jävla skatteverk, det var ingen dålig höjning av taxeringsvärdet!
Nu var vi där igen... det är inte skatteverket som beslutar om taxeringsvärdet... de bara håvar in.
Nu var vi där igen... det är inte skatteverket som beslutar om taxeringsvärdet... de bara håvar in.
Som tur är så är fastighetsskatten avskaffad, för tillfället...
Haha, mina försök till smicker brukar mest låta som dynga...![]()
Jo men sossarna har ju lovat att gå till val på återinförd fastighetsskatt och de gröna mupparna med att höja soppaskatten 2 spänn...![]()
![]()
Fast dom gömmer det säkert väl i sitt val manifest så oinsatta/ointresserade Svenssons missar det och röstar som dom alltid har gjort och så sitter vi i skiten snart igen... *suck*
Ibland undrar jag inte om politiker gör allt för att jeflas (rätt så??) med Svensson... Sen kan jag ju tycka att man måste jobbat 10 år med ett vanligt kneg innan man får bli politiker... För dom har ju nada verklighetsförankring..
![]()
Du kan ju inte vara helt värdelös, fru barn och villa kräver sitt skitsnack !![]()
Vem beslutar om fastighetsvärdet då?
Det räckte bara till ett radhus![]()
Som jag förstår det så är det marknaden.
"Taxeringsvärde är det värde på en fastighet som ligger till grund för fastighetsskatt och förmögenhetsskatt. Taxeringsvärdet fastställs vid fastighetstaxering och ska motsvara 75 % av fastighetens marknadsvärde, med viss eftersläpning. 2009 års taxeringsvärden baseras på försäljningspriser under 2005-2007, omräknat till 2007 års prisnivåer."
Ja ja, skyll på att du snubblade lite bara !
Sen kan jag ju tycka att man måste jobbat 10 år med ett vanligt kneg innan man får bli politiker... För dom har ju nada verklighetsförankring..![]()
Det där är underlaget som Skatteverkets beslut grundar sig på.
Sedan är det en schablonsiffra och spel för galleriet, framförallt i dessa skakiga tider.
Som jag förstår det så är det marknaden.
"Taxeringsvärde är det värde på en fastighet som ligger till grund för fastighetsskatt och förmögenhetsskatt. Taxeringsvärdet fastställs vid fastighetstaxering och ska motsvara 75 % av fastighetens marknadsvärde, med viss eftersläpning. 2009 års taxeringsvärden baseras på försäljningspriser under 2005-2007, omräknat till 2007 års prisnivåer."
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |