Skriv-vad-du-vill-tråden

:tungan De är ju du och Yasha som gillar sånt inte jag :tungan

:lol jag har för mej att hon var vid 07 iallafall :rolleyes:
Inte mitt fel att du öppnar ett öga och börjar svara :tungan

hehe så du vill hävda att jag börja smsa tidigare :) För den delen var de nån som smsa mej vid 03 tiden och inte kunna sova, men hon smsa bara några sms :lol sen vart de tyst :)

:) Men jag ringde ju inte å väckte dej jag smsa :tungan :tuttar

:hihi fler än jag som somnade ifrån SMS hör jag. Trött som jag var så såg jag ditt sista sms när jag vaknade nu på morgonen. tyckte inte att det var lönt att svara. :D hade ju glömt vad det var du skrev i messet innan

:hihi fler än jag som somnade ifrån SMS hör jag. Trött som jag var så såg jag ditt sista sms när jag vaknade nu på morgonen. tyckte inte att det var lönt att svara. :D hade ju glömt vad det var du skrev i messet innan

:fatta! hörru man glömmer inte när jag skriver :tungan
Ja ni är då rediga trött luvor :lol

Och jag har gjort det här i 12 år varav 10 år på Unisys så du kan ju tänka dig hur mycket jag har att göra... :D
Dessutom sjukt lugnt... Och tjänsten som Yasha's sekreterare med benefits vart det ju inte nåt med heller... Hon skulle ju prompt ha Glenn så... :D
Shit vad ni spammar. :rofl

Jag har inte fått någon assistent än, men jag fattade inte att det var någon som var intresserad. :D :tuttar Får väl kolla med chefen, men frågan är vad dessa benefits skulle vara?!? :va

Vet du/ni vad det innebär att umgås/arbeta med Yasha?!? :gnissla :huvet :yoparty

Glenn.... :skrämd

:mad: Att ni ska vara så j-a tröga. :va

Förutom nedanstående:

Mitra -> :3freak :smasha <- Yasha

Är straffet för för tidigt julmustpimplande och/eller lussebullssmaskande att bli bannad från lussefikat i december. :mattias

:hihi inte så troligt att jag kommer att vara med på den fikan ;)

Men lussebullar äter man inte innan december månad och inte en enda julsak innan första advent :mattias

Och julmusten ska vara Apotekarnes :fakta

:mad: Att ni ska vara så j-a tröga. :va

Förutom nedanstående:

Mitra -> :3freak :smasha <- Yasha

Är straffet för för tidigt julmustpimplande och/eller lussebullssmaskande att bli bannad från lussefikat i december. :mattias

Joooo ,men med tanke på att hon inte bor speciellt nära så är väll sannolikheten ganska liten att hon dyker upp på lussefikat...:gnissla

Edti: Dammit Mitra, vad du var snabb att svara då!

Back