Skriv-vad-du-vill-tråden

Glänser ju som en hundkewk i månskenet !:tummenupp

Japp, å snart skall det poppas loss med The Game!!

Jotack - det ska nog bli en viss skillnad ;)
Men saken varoxå den, att den gode motormannen hade glömt* att lägga ner ventiltätningar i paketet, så det var oxå anledningen till att jag inte kunde smacka ihop hela kalaset.
Nu får jag ju dessutom mer tid på mig, så då kan jag ju inte skylla på någonting om du nu inte klår din kvinnliga mongotardförebild i både acc och toppfart :tungan

Vyn från hotellrummet just nu:
(Tyck synd om mig... ;))

Klart att jag tycker synd om dig, inte för att du är där du är utan för att det finns säkert andra anleningar att tycka synd om dig....

Last edited:
Klart att jag tycker synd om dig, inte för att du är där du är utan för att det finns säkert andra anleningar att tycka synd om dig....

Haha!
Såklart - där kom hon! :lol
O ja - det finns massor med anledningar att tycka synd om mig:

1. Jag skulle kunnat vara så oerhört mycket rikare
2. Jag skulle kunnat vara så oerhört mycket snyggare.
3. Jag skulle kunnat vara så oerhört mycket mer framgångsrik.
4. Jag skulle kunnat vara så oerhört mycket bättre.

Men så kom jag på... än vem då?
Och varför skulle jag det?

Haha!
Såklart - där kom hon! :lol
O ja - det finns massor med anledningar att tycka synd om mig:

1. Jag skulle kunnat vara så oerhört mycket rikare
2. Jag skulle kunnat vara så oerhört mycket snyggare.
3. Jag skulle kunnat vara så oerhört mycket mer framgångsrik.
4. Jag skulle kunnat vara så oerhört mycket bättre.

Men så kom jag på... än vem då?
Och varför skulle jag det?

Fast Tant tycker om dig ändå...:krama

Vad blir trångt?

Vinställen är bara som utfyllnad, vinkyl skall införskaffas...
Ahh, 2-zons? Efter att druckit tempererat rödvin i Italien i somras införskaffades en 1-zons till hushållet.

Jag är väl lite för yvig, men jag tycker det ser tajt ut mot väggen för armbågar och som avläggningsyta.

Blir det kolfilterfläkt, eller är det en gammal skafferiventil jag ser?

Vyn från hotellrummet just nu:
(Tyck synd om mig... ;))
Gubbtjyv! :gnissla :4skrika :7peta

Last edited:
Ahh, 2-zons? Efter att druckit tempererat rödvin i Italien i somras införskaffades en 1-zons till hushållet.

Jag är väl lite för yvig, men jag tycker det ser tajt ut mot väggen för armbågar och som avläggningsyta.

Blir det kolfilterfläkt, eller är det en gammal skafferiventil jag ser?

Gubbtjyv! :gnissla :4skrika :7peta

Hahaha, du e en sån som tror att kök är till för att laga mat.....:D Jag har gjort mitt på matlagningsfronten...http://www.sporthoj.com/blogg/?inlaggid=665

Samt att man kan ju ställa saker till vänster om hällen......

Vinkyl finns billigt på media markt och expert just nu... 2000:- är som hittat för en halvhöjdare. Har själv en samsung 1zons som jag är toknöjd med, enligt vinkännare är 11-grader kanon för vita som röda som bubblande godsaker.

Nu är ju planen med köket och även det mesta redan gjort, så jag kommer inte komma med förslag på ändringar... men snyggt blev det ju i alla fall.

Vinkyl finns billigt på media markt och expert just nu... 2000:- är som hittat för en halvhöjdare. Har själv en samsung 1zons som jag är toknöjd med, enligt vinkännare är 11-grader kanon för vita som röda som bubblande godsaker.

Nu är ju planen med köket och även det mesta redan gjort, så jag kommer inte komma med förslag på ändringar... men snyggt blev det ju i alla fall.

Vad för ändringar? Det kommer att bli kanon när de e klart,det kan jag lova!!

Den ändring jag hade föreslagit av bara den bilden är ett 40cm skåp till höger om spisen istället för de två 20cm du har på var sida... på det viset hade du fått förvaring istället för vinställ som du inte bör ha vin i istället plus att spisen hade kommit ut lite mer från hörnet.

Men det är jag det, jag tycker fortfarande det är skoj att laga mat och gör det näst intill varje dag. :)

Den ändring jag hade föreslagit av bara den bilden är ett 40cm skåp till höger om spisen istället för de två 20cm du har på var sida... på det viset hade du fått förvaring istället för vinställ som du inte bör ha vin i istället plus att spisen hade kommit ut lite mer från hörnet.

Men det är jag det, jag tycker fortfarande det är skoj att laga mat och gör det näst intill varje dag. :)

Funkar inte beroende på hur det ser ut på väggen bakom.....

Vill inte ha så mycket förvaring man samlar på sig en massa hyms man inte behöver!!!

Ok. Då var det redan begrundat med andra ord. :tummenupp

Ja, har man jobbat som fältkock så finns det nog _mycket_ i ett normalt kök man anser sig inte behöva. ;)

Inte på den avdelningen i alla fall.

Elkillen kommer i morgon och ansluter ugn å ugn å häll. Snart kan man använda köket...

Men sitter inte kakelfogarna ruskigt snett?
Tänkte på skillnaden mellan det svarta och vita på vänster sida...
Eller är det jag som är lite schnee i huvet igen?? :D

Back